وزارت دفاع روسیه تصاویر انهدام مقر فرماندهی ارتش اوکراین توسط بالگردهای کا-52 را نشان داد

© Sputnik / Georgiy Zimarevوزارت دفاع روسیه تصاویر انهدام مقر فرماندهی ارتش اوکراین توسط بالگردهای کا-52 را نشان داد
وزارت دفاع روسیه تصاویر انهدام مقر فرماندهی ارتش اوکراین توسط بالگردهای کا-52 را نشان داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.03.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه تصاویری از انهدام مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی با اصابت موشک های هدایت شونده از بالگردهای نظامی کا-52 نیروی هوافضای روسیه را منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، خاطرنشان می شود بالگردها با پشتیبانی آتش از نیروهای در حال پیشروی، با موشک هدایت شونده ضد تانک سامانه"ویخر"، مقر فرماندهی دشمن را مورد اصابت قرار دادند. این ضربه از حالت آویزان و بدون ورود به منطقه تیررس پدافند هوایی اوکراین وارد شد. اهداف از فاصله بیش از هفت هزار متری نابود شدند.
هواپیما های ارتش روسیه در طول عملیات نظامی ویژه در اوکراین، وظایف اسکورت ستون های نیروهای مسلح، انهدام ماشین های زرهی، پیاده کردن نیرو و محموله های نظامی و پشتیبانی هوایی واحدهایی که ماموریت هایی را در چارچوب عملیات ویژه اجرا می کنند ، انجام می دهند.
24 فوریه، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای دفاع از جمهوری های دونباس که 21 فوریه رسماً به رسمیت شناخته بود، آغاز کرد.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر میلیتاریزه کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که این عملیات تنها زیرساخت های نظامی اوکراین را با تسلیحات با دقت بالا هدف قرار می دهد و علیه غیر نظامیان نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала