رئیس جمهور سابق آمریکا راوی مستند حیات وحش +ویدئو، عکس

© REUTERS / Yuri Gripasرسانه: آمریکا در زمان حکومت اوباما جنگ سرد جدیدی علیه روسیه بپا کرد
رسانه: آمریکا در زمان حکومت اوباما جنگ سرد جدیدی علیه روسیه بپا کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.03.2022
اشتراک
باراک اوباما، یک مستند پنج قسمتی حیات وحش با نام "پارک‌های ملی شگفت انگیز ما" را روایت می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، نتفلیکس تیزر مجموعه مستند حیات وحش جدیدش را با روایت "باراک اوباما" رئیس جمهور سابق آمریکا منتشر کرد. این مستند خیره کننده با کیفیت بسیار بالا، برخی از دیدنی‌ترین پارک‌های ملی کره زمین را در کانون توجه قرار می‌دهد و قرار است از تاریخ ۱۳ آوریل از طریق این سامانه برای نمایش آنلاین عرضه شود.
این مستند پنج قسمتی با عنوان "پارک‌های ملی شگفت انگیز ما" از خلیج مونتری در کالیفرنیای شمالی به پارک ملی یلوستون در وایومینگ، پارک ملی تساوو در کنیا و پاتاگونیا در شیلی سفر خواهد کرد و یک کمپین حفاظت از طبیعت و حیات وحش نیز در کنار این مجموعه راه‌اندازی خواهد شد.
این نخستین باری‌ست که باراک اوباما برای اثری که تولید کمپانی "Higher Ground Productions" متعلق به خودش و همسرش میشل اوباماست مقابل دوربین می‌رود. خبر ساخت این مجموعه مستند سال گذشته اعلام شد اما اطلاعاتی از حضور اوباما در آن فاش نشده بود. تهیه کنندگی این سریال مستند بر عهده "جیمز هانیبورن، "تونیا دیویس" و اوباما است.
کاربران زیادی از این مستند استقبال کردند و عنوان می‌کنند بی‌صبرانه انتظار پخش این مستند را می‌کشند. این کاربران ضمن اینکه به کیفیت بالای این مستند اشاره می‌کنند عنوان می‌کنند از دیدن تیزر این مستند می‌توان متوجه شد که راوی این مستند چقدر به جذابیت تماشای آن می‌افزاید. کاربرانی نیز عنوان می‌کنند با وجود اینکه تا به حال مستند حیات وحش تماشا نکرده‌اند اما اکنون تمایل دارند مستند "پارک‌های ملی شگفت انگیز ما" را تماشا کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала