بطری حاوی نامه پرتاب شده به آب در آمریکا پس از 27 سال در فرانسه پیدا شد + عکس

© Photo / Aleksandr Chazov / Wildlife in Russia / National Geographic Russiaبطری حاوی نامه پرتاب شده به آب در آمریکا پس از 27 سال در فرانسه پیدا شد
بطری حاوی نامه پرتاب شده به آب در آمریکا پس از 27 سال در فرانسه پیدا شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.03.2022
اشتراک
نامه ای در بطری که توسط یک ماهیگیر آمریکایی در سال 1995 ارسال شده بود، 27 سال بعد در سواحل منطقه بریتانی فرانسه پیدا شد.
به گزارش اسپوتنیک، این نامه توسط جاناتان "آیوان" ساندرز از گلاستر، ماساچوست نوشته شده است. او به عنوان مهندس در کشتی ماهیگیری Hannah Boden کار می کرد. این آمریکایی کشتی را توصیف ، اعضای خدمه، از جمله کاپیتان لیندا گرینلاو را معرفی، مختصات را ذکر و از شخصی که نامه را پیدا می کند خواست با او تماس بگیرد.
بطری حاوی نامه در 20 آوریل 1995 در سواحل پورتوریکو به آب انداخته شد و مسافتی که طی 27 سال از دریا طی کرد حدود شش و نیم هزار کیلومتر است. بطری علاوه بر نامه، حاوی اسکناس یک دلاری نیز بود .
روزنامه نگاران موفق شدند با گرینلاو تماس بگیرند، اما او گفت که مدت هاست ارتباطش را با ساندرز از دست داده است. کاپیتان به شوخی گفت: "من 20 سال است که با آیوان صحبت نکرده ام، اما واقعاً می خواستن دوباره او را ببینم. بسیار خنده دار است که به او بنویسم: "هی، ببین، یک کسی نامه تو را پیدا کرده است!"
او همچنین توضیح داد که چرا ساندرز پول در بطری گذاشته است. این کار به این دلیل انجام می شود که یابنده آن را زباله معمولی ندانسته و به محتوای بطری علاقه مند شود. تا کنون فرستنده نامه پیدا نشده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала