راهکارهای انگیزه گرفتن برای شروع یک کار جدید +ویدئو، عکس

© AP Photo / Bruna PradoМужчина во время новогоднего салюта в Бразилии
Мужчина во время новогоднего салюта в Бразилии  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.03.2022
اشتراک
شروع کارهای جدید غالبا سخت است اما راهکارهایی هستند که می‌توانند گام اول را سهل کنند.
به گزارش اسپوتنیک، به طور کلی می‌توان انگیزش را به ‌صورت "مجموع متغیرها‌ی پیچیده ارگانیزمی و محیطی که کنش آن‌ها به فعالیت عمومی و جهت‌دار احساس و رفتار منجر می‌شود." تعریف کرد. در واقع، نیروهای بیولوژیکی، عاطفی، اجتماعی و شناختی که منجر به بروز رفتارهای مختلف از جانب افراد می‌شود، انگیزش نام دارد.
راه‌هایی برای ایجاد انگیزش و شروع کارها وجود دارد که با کمک آنها افراد به صورت راحت‌تر انجام کاری را که تاکنون انجام نداده‌اند و یا شروع آن کار برایشان دشوار است را انجام دهند.
۱_ قانون ۵ دقیقه: این عنوان می‌گوید اگگر انجام کاری برایتان سخت و طاقت فرسات خود را راضی کنید ۵ دقیقه از آن کار را انجام دهید چراکه سخت‌ترین مرحله از هر کاری محله شروع آن کار است و اگر فردی بتواند ۵ دقیقه از مرحله‌ی ابتدایی را بگذراند ادامه‌ی کار برایش آسان‌تر خواهد بود و تا پایان کار پیش می‌رود.
۲_ برای خود جریمه در نظر بگیرید: قبل از شروع کار به خود بگویید اگر در زمان مشخص کار را انجام ندادم باید جریمه شوم.
۳_ هر روز بابت داشته‌هایتان شکرگزاری کنید: با هر بار سپاسگزاری یک بار جنبه‌های مثبت زندگی خود را به صورت اجمالی مرور می‌کنید و این باعث می‌شود روحیه و انرژی مثبت در وجود شما شکل بگیرد.
۴_ موسیقی انگیزه بخش گوش بدید: از نظر علمی ثابت شده موسیقی چه از نوع شاد و چه غمگین تاثیر عمیقی روی روحیه و ضمیر ناخودآگاه انسان می‌گذارد. در گوشی همراه خود یک لیست از آهنگ های انگیزشی داشته باشید و در وقت آزاد آنها را با صدای بلند گوش دهید.
کاربران عنوان می‌کنند در آغاز سال جدید می‌تواند چالش‌ها و یا علاقمندی‌هایی که مدت‌ها به دنبال زمان مناسب برای انجام آنها بودیم را اجرا کنیم و همون‌طور که همه می‌دانند شروع سخت‌ترین قدم برای دنبال کردن هر کاری است، بنابراین از موسیقی، ویدئو، جملات انگیزشی و یا هر راهکاری که به یک فرد کمک می‌کند تا شروع کار جدید برایش آسان شود استفاده کنید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала