قیمت نفت در بازارهای جهانی از بشکه ای ۱۲۰ دلار گذشت + جزئیات

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر قیمت نفت در بازارهای جهانی از بشکه ای ۱۲۰ دلار گذشت
 قیمت نفت در بازارهای جهانی از بشکه ای ۱۲۰ دلار گذشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.03.2022
اشتراک
قیمت نفت خام برنت دریای شمال امروز در بازارهای جهانی از مرز ۱۲۰ دلار گذشت، قیمت نفت آمریکا نیز با افزایش ۳ دلاری مواجه شده است.
به گزارش اسپوتنیک به مقل از خبرگزاری مهر، قیمت شاخص نفت خام برنت دریای شمال امروز (۴ فروردین ماه) در بازارهای جهانی نسبت به آخرین قیمت‌های روز گذشته با ۳ دلار و ۷۲ سنت افزایش به ۱۲۰ دلار و ۷۲ سنت رسیده که نسبت به آخرین قیمت‌های معاملاتی روز گذشته ۳.۹۱ درصد افزایش را به خود دیده است.
کاهش اندک قیمت نفت در جهان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.03.2022
رسانه: شرکت دولتی هند سه میلیون بشکه نفت از روسیه خرید
همچنین قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت در بازارهای جهانی با ۲دلار و ۹۱ سنت افزایش به ۱۱۳ دلار و ۶۱ سنت در هر بشکه رسید که نسبت به آخرین قیمت‌های معاملاتی روز گذشته ۳.۰۵ درصد افزایش را به خود دیده است.
قیمت نفت برنت دریای شمال روز جاری نسبت به ۵ روز پیش با افزایش ۱۲.۷۹ درصد یا ۱۳ دلار و ۶۴ سنتی روبرو شده است، همچنین قیمت این محصول نسبت به ۲۰ روز پیش رشدی ۲۶.۰۵ درصدی یا ۲۴ دلار و ۸۶ سنتی و نسبت به دو ماه پیش با افزایشی ۴۰.۳۲ درصدی یا ۳۷ دلار و ۲۵ سنتی روبرو شده است.
از طرف دیگر قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت روز جاری نسبت به ۵روز پیش با افزایش ۱۱.۶۵ درصدی یا ۱۱ دلار و ۸۴ سنتی روبرو شده است، همچنین قیمت این محصول نسبت به ۲۰ روز پیش با رشد ۲۴.۸۰ درصدی یا ۲۲ دلار و ۵۵ سنتی و نسبت به دو ماه پیش با افزایش ۴۳.۱۵ درصدی یا ۳۴ دلار و ۲۱ سنتی روبرو شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала