یارانه دهک‌های پایین جامعه سه برابر می‌شود

© Photo / IRNAیارانه دهک‌های پایین جامعه سه برابر می‌شود
یارانه دهک‌های پایین جامعه سه برابر می‌شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.03.2022
اشتراک
نماینده مجلس، ابوترابی گفت: در سال آینده کشور به 10 دهک تقسیم می‌شود. خانواده‌های سه دهک پولدار حذف می‌شود، در عوض دهک‌های پایین جامعه یارانه‌های‌شان سه برابر می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از برنا، ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف آباد و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، در رابطه با مهم‌ترین اتفاق سیاسی سال ۱۴۰۰ گفت: سال 1400 باید به دو قسمت تقسیم شود، یک قسمت آن دوره آقای روحانی است که من اتفاق خاصی نمی‌بینم و تکرار همان 7 سال و نیم قبل بود. قسمت دیگر سال اما تحولی است که با آمدن دولت جدید انجام شد.
وی ادامه داد که با پیوستن به شانگ‌های ما اولین گام در سیاست خارجی را محکم برداشتیم. با ترکمنستان که سال‌ها‌‌ در سر گاز مشکل داشتیم، این مشکل حل و در تاریخ10/10/1400 در اوج سرما که اگر ترکمنستان به ما گاز نمی‌داد، دچار مشکل می‌شدیم اما انجام شد.
وی افزود: در سال آینده نیز بزرگ‌ترین اتفاقی که مجلس قرار است انجام دهد، این است که، کشور به ده دهک تقسیم میشود. خانوادههای سه دهک پولدار حذف می شود، در عوض دهک‌های پایین جامعه یارانه هایشان سه برابر میشود. و این اختلاف و شکاف طبقاتی که طبق آمار مراکز بین الملل در دولت قبل ایجاد شده بود، در دولت سیزدهم امید داریم به حداقل برسانیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала