جزئیات طراحی آیفون 14 جدید فاش شد

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر انتشار جزئیات جدیدی درباره آیفون 13
انتشار جزئیات جدیدی درباره  آیفون 13  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.03.2022
اشتراک
گوشی‌ها فریم‌های مسطح، یک پنل جلویی با "تک‌ابرو" - برای سنسورهای Face ID، یک دوربین جلو و یک دوربین اصلی دوگانه دریافت خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه " MySmartPrice"، جزئیات طراحی آیفون 14 جدید فاش شد. گفته می شود که نمودارهای نشان داده شده نشان می دهد که طراحی مدل جدید نسبت به مدل آیفون 13 تغییر قابل توجهی نخواهد داشت.
گوشی‌ها فریم‌های مسطح، یک پنل جلویی با "تک‌ابرو" - برای سنسورهایFace ID، یک دوربین جلو و یک دوربین اصلی دوگانه دریافت خواهند کرد.
گفته می‌شود که سری آیفون ۱۴ شامل چهار نسخه از جمله دو مدل ۶.۱ اینچی و دو مدل ۶.۷ اینچی باشد و در آن دیگر خبری از آیفون مینی ۵.۴ اینچی نخواهد بود. باید خاطر نشان کنیم که اخیراً خبری منتشر شده مبنی بر اینکه اپل قصد دارد مدل پرو از پرچم‌داران سری آیفون ۱۴ را به دوربینی با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز کند. همچنین اپل دوربین‌های اولترا واید و تله‌فوتوی بهتری برای این گوشی‌ها در نظر گرفته است.
کشف بدافزار سرقت پول برای گوشی های هوشمند اندرویدی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.02.2022
کشف بدافزار سرقت پول برای گوشی های هوشمند اندرویدی
در همین راستا، "مینگ-چی کو" نیز مدتی قبل اعلام کرد که مدل‌های پرو آیفون ۱۴ همراه با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی به دست کاربران می‌رسند و این گوشی‌ها از قابلیت فیلم‌برداری ۸K هم پشتیبانی می‌کنند.
یکی از تغییرات قابل توجهی که گفته می‌شود در آیفون‌های جدید رخ می‌دهد، حذف بریدگی بالای نمایشگر است که جای خود را به حفره‌ی دایره‌ای و قرصی شکل می‌دهد. طبق گفته‌ یکی از تحلیلگران معروف این عرصه یعنی "راس یانگ"، گمان می‌رود این حفره‌ی دایره‌ای شکل برای پروژکتور نقطه‌ای فیس آیدی باشد، در حالی که بریدگی قرصی شکل ظاهراً حداقل دوربین جلو و دوربین مادون قرمز فیس آیدی را در خود جای می‌دهد.
همچنین بر اساس اعلام یکی از افشاگران، هر ۴ مدل سری آیفون ۱۴ همراه با نمایشگر ۱۲۰ هرتز از راه می‌رسند. اپل برای این نمایشگرها از اصطلاح پروموشن استفاده می‌کند که مبتنی بر فناوری رفرش ریت متغیر هستند. در جدیدترین شایعات و به نقل از منابع آگاه مدل‌های پرو آیفون ۱۴ احتمالاً همراه با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم عرضه خواهند شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала