روزنامه نگار آمریکایی: رسانه های غربی اطلاعات نادرست زیادی در مورد اوکراین منتشر می کنند

CC BY-SA 2.0 / / Fake News
Fake News - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.03.2022
اشتراک
خانم لارا لوگان، روزنامه‌نگار آمریکایی در مصاحبه با رادیو Real America's Voice اعلام کرد که رسانه‌های غربی نمی‌خواهند آنچه را که واقعاً در اوکراین اتفاق می‌افتد بپذیرند و بینندگان را وادار می کنند که همه خبرهای بد درباره ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه را باور کند.
به گزارش اسپوتنیک، خانم لارا لوگان گفت: "من واقعا فکر می کنم اطلاعات نادرست بسیار زیادی وجود دارد که قبلاً چنیم وضعی ندیده بودیم ... ما را به جعبه ای هل می دهند، که در آنجا باید از ولادیمیر پوتین متنفر باشیم، هر چیز بدی را که در مورد او گفته می شود باور کنیم و اوکراین را دوست داشته باشیم."
به گفته لوگان، دولت آمریکا در مورد رویدادهای اوکراین دروغ گفته است. او بر این واقعیت تاکید کرد که غرب از نازی‌ها حمایت می‌کند و رهبر اوکراین ولودیمیر زلنسکی فقط یک "عروسک خیمه شب بازی" است.
ساختمان وزارت دفاع فدراسیون روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.03.2022
موشک روسی "کینژال" برای نخستین بار در عملیات ویژه اوکراین مورد استفاده قرار گرفت
پیش از این، وزارت دفاع روسیه اعلام کرده بود که به موازات موفقیت نهای یروهای مسلح روسیه در انجام ماموریت های رزمی طی عملیات نظامی ویژه در اوکراین، حجم اخبار جعلی و پخش اطلاعات آشکارا نادرست در حال افزایش است.
ایگور آشمانوف، کارشناس امنیت اطلاعات، در مصاحبه با شبکه "راشا تودی" اعلام کرد که غرب در سال های اخیر مراکز تبلیغاتی زیادی را در اطراف روسیه ایجاد کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала