حمایت دولت ایران از ایرانیان در هر نقطه جهان

© Sputnik / Evgeniy Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر عبداللهیان: طرح صلح پیشنهادی ایران برای سوریه به سازمان ملل ارائه می شود
عبداللهیان: طرح صلح پیشنهادی ایران برای سوریه به سازمان ملل ارائه می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.03.2022
اشتراک
عبداللهیان: دولت مردمی خود را موظف می‌داند که ایرانیان سرافراز در هر نقطه جهان که باشند مورد حمایت قوی قرار گیرند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "مهر"، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در آستانه فرارسیدن سال نو در پیامی ویدئویی خطاب به ایرانیان مقیم خارج از کشور اظهار داشت "فرار رسیدن نوروز ۱۴۰۱ و نو شدن سال و قرن جدید را به همه عزیزان در سراسر جهان تبریک می‌گویم. همزمانی این ایام با ولادت یگانه منجی عالم بشریت را به فال نیک می‌گیریم و برای همه شما عزیزان سلامتی، بهروزی، تندرستی، شادکامی و آرامش را از خدای بزرگ مسئلت دارم".
وی افزود: "سال و قرنی سرشار از فرصت‌ها و امیدها آغاز می‌شود. فرصت و امید برای مردم بزرگ ایران، برای همه مردم جهان، ایرانیان تمدن ساز و پرافتخار در هر گوشه جهان با سنت‌های دیرآشنای ملی و اسلامی چون نوروز به هم پیوند خورده و به سرزمین کهن، هویت ایرانی، اسلامی و تمدنی خود افتخار می‌کنند و قلبشان برای سرزمین مادری می‌تپد.
آیا آیفون تاشو به معرض فروش گذاشته خواهد شد؟  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2022
گزارش و تحلیل
محدودیت های اپل علیه روسیه و تجربیات ایرانیان برای غلبه بر این محدودیت ها
این دلدادگی به آب و خاک و میهن از سوی ایرانیان عزیز در اقصی نقاط عالم یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های ملی همه ماست. حضور موثر و مثال‌زدنی شما ایرانیان عزیز در عرصه‌های مختلف جهانی در عرصه دانش، صنعت، فناوری، فرهنگ، اقتصاد و هنر و در همه عرصه‌های افتخارآفرین زمینه ساز مشارکت ایران و ایرانی در ساخت جهان امروز و فرداست.
دولت مردمی و تحول‌خواه جمهوری اسلامی خود را موظف می‌داند که ایرانیان سرافراز در هر نقطه جهان که باشند مورد حمایت قوی قرار گیرند و ما خود را موظف می‌دانیم که همه گونه شرایط را برای ارتباط ساده و امن ایرانیان عزیز با سرزمین مادری فراهم کنیم.
این سال بر همه شما ایرانیان عزیز و همه هموطنان دوست داشتنی که این سنت دیرینه را به خوبی پاس می‌دارید مبارک باد. سلامتی، بهروزی و تندرستی را برای شما همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان آرزو دارم".
به گفته وزیر خارجه، نوروز تنها یک تاریخ در تقویم ما نیست، بلکه یک گفتمان است، گفتمانی که از دل آن صلح نشأت می‌گیرد، صلحی که امروز منطقه و جهان بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала