ایران، تحرکات دشمن را با هوشیاری کامل رصد می‌کند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / رونمایی از دستاورد جدید سپاه پاسداران
رونمایی از دستاورد جدید سپاه پاسداران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.03.2022
اشتراک
فرمانده نیروی دریایی سپاه: تأمین امنیت خلیج فارس بر عهده کشورهای منطقه است و بیگانگان باید زودتر این منطقه را ترک کنند و امنیت آن برای ما خط قرمز است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "سپاه نیوز"، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، اظهار داشت همیشه با هوشیاری و بیداری کامل، تحرکات دشمنش را رصد کند.
وی ادامه داد: "دفاع ما یک دفاع هجومی است و برای دفاع، اگر حرکت تهدیدآمیزی از دشمنان انقلاب سربزند، مبدأ آن تهدید را نابود کنیم. دشمنان همیشه به دنبال فتنه انگیزی و ضربه زدن هستند و ما بدون اینکه گرفتار غرور و غفلت شویم، باید همواره آمادگی و توان رزمی خود را بالا ببریم تا از حریم حرم جمهوری اسلامی با صلابت حفاظت و صیانت کنیم.
عادی سازی رابطه ی امارات و اسرائیل صحنه سازی پوچ آمریکا است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2022
اسرائیل: حذف نام سپاه ایران از فهرست سازمان های تروریستی را باور نمی کنیم
با چشمان بیدار تحرکات دشمن را رصد و لحظه‌ای از عداوت دشمن غافل نشوند. همیشه اعلام کردیم تأمین امنیت خلیج فارس بر عهده کشورهای منطقه است و بیگانگان باید زودتر این منطقه را ترک کنند، وجود وحدت بین کشورهای اسلامی منطقه، نشان دهنده ثبات امنیت پایدار است و امنیت آن برای ما خط قرمز است و برای برقراری ثبات امنیت در جغرافیای خلیج فارس و تنگه هرمز با هیچکس تسامح نمی‌کنیم و اگر کسی بخواهد نقشه شومی یا فتنه‌ای برای خدشه به امنیت کشورمان طراحی کند تار و پود آن نقشه شوم را از هم گسسته و متلاشی می‌کنیم".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала