ربات همراه برای سالمندان به بازار آمد

© REUTERS / Kim Kyung-Hoonربات همراه برای سالمندان به بازار آمد
ربات همراه برای سالمندان به بازار آمد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2022
اشتراک
ربات اجتماعی ElliQ ساخت شرکت Intuition Robotics که برای کمک به سالمندان تنها طراحی شده تا زندگی شادتر و سالم تری داشته باشند، اکنون برای استفاده تجاری در دسترس است.
ربات ElliQ برای کاهش اثرات تنهایی یا انزوای اجتماعی و ارتباط با خانواده و سرپرستان کاربران طراحی شده است. این فناوری، روانشناسی، علوم رفتاری و قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی شناختی را برای ارائه مراقبت های پیشگیرانه و همدلانه در خود تلفیق می کند.
ربات ساخت روسیه با موفقیت دوره آزمایشی را در پلیس ابوظبی طی کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.01.2022
ازدواج مرد استرالیایی با یک ربات هوشمند + عکس
در شرکت Intuition Robotics ، سازنده ربات جدید می گویند در حالی که دستیارهای شخصی معمولی قابل کنترل با صدا در محیط کار می کنند و منتظر فرمان انسانی هستند، ElliQ با استفاده از هوش مصنوعی و قابلیت های ارتباط چندوجهی برای ایجاد سطح بی سابقه ای از تعامل که به طور موفقیت آمیزی بر رفتار شخص تأثیر می گذارد، به طور فعال مبتکر آغاز گفتگو بوده و برای ایجاد همکاری و اعتماد، همدلی نشان می دهد.
در یک مطالعه قبلی، نشان داده شده است که این ربات به کاربران کمک می کند تا تعداد تمرینات ورزشی خود را دوبرابر پیشتر کرده و به کاهش استرس و بهبود خواب مساعدت می نماید. این ربات دارای طیف وسیعی ازعملکرد ها برای کمک به حفظ سلامتی و تندرستی و برقراری رابطه با دیگران و سرگرمی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала