انهدام ۵۴ تأسیسات نظامی اوکراین توسط هواپیماهای روسیه

© Photo / Ministry of defence of the Russian Federationارائه ویدئوی حرکت کاروان کمک های انسانی در سوریه از سوی وزارت دفاع روسیه
ارائه ویدئوی حرکت کاروان کمک های انسانی در سوریه از سوی وزارت دفاع روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2022
اشتراک
نیروی هوایی ارتش فدراسیون روسیه در یک روز ۵۴ تأسیسات نظامی اوکراین را منهدم کردند.
به گزارش اسپوتنیک، ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام داشت: طی یک شبانه روز، هوانوردی ارتش روسیه ۵۴ تأسیسات نظامی اوکراین از جمله سه پست فرماندهی را منهدم کرد.
کوناشنکوف بیان داشت: هواپیماهای عملیاتی-تاکتیکی، نظامی و بدون سرنشین، ۵۴ تاسیسات نظامی اوکراین را مورد هدف قرار دادند. از جمله: سه پست فرماندهی، چهار تاسیسات سیستم‌های موشکی پرتاب چندگانه، چهار انبار مهمات و ۴۴ مکان که تجهیزات نظامی در آنها انباشته می‌شد.
علاوه بر این، به گفته سخنگوی وزارت دفاع روسیه، در طول روز، سامانه‌های پدافند هوایی روسیه یک هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی را در آسمان سرنگون کردند.
وزارت دفاع روسیه: حدود 1393 دستگاه تانک و خودروی زرهی در اوکراین منهدم شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.03.2022
وزارت دفاع روسیه: حدود 1393 دستگاه تانک و خودروی زرهی در اوکراین منهدم شد
روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
در همین حال، نیروهای امنیتی اوکراین در حال استقرار چندین موشک انداز درست در مناطق مسکونی کی یف و سایر شهرهای اوکراین هستند. پوتین آن را یک تاکتیک تروریستی خواند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала