خواننده موسیقی سنتی خادم حرم امام رضا شد +ویدئو، عکس

© AP Photo / Ebrahim Norooziشلیک تیر هوایی در حرم امام
شلیک تیر هوایی در حرم امام  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.03.2022
اشتراک
سالار عقیلی در مراسم رونمایی از آلبوم "شهر خاموشی" درباره روزهای ابتلا به کرونا و توسلش به امام رضا (ع) گفت.
به گزارش اسپوتنیک، سالار عقیلی طی سال‌های گذشته تلاش کرده تا با گروه‌ها و آهنگسازان مختلفی همکاری داشته باشد. وی در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ از آلبوم "شهر خاموشی" خود، که شامل هفت قطعه با آهنگسازی ابوالفضل و ایوب صادقی‌نژاد و بهتاش و همچنین ترانه‌های مهدیه عرب و محمدرضا یار زرین است رونمایی کرد.
یکی از اتفاق‌های مهم این رویداد معرفی سالار عقیلی به عنوان خادم حرم امام رضا علیه السلام از سوی آستان قدس رضوی بود. این موضوع مورد توجه کاربران بسیاری در فضای مجازی قرار گرفته است.
سالار عقیلی در این خصوص گفت: "مدتی قبل به کرونا مبتلا شدم و بر اثر این اتفاق ۸۰ درصد ریه‌ام درگیر این بیماری شد و در آی سی یو بستری بودم. شرایطم به گونه‌ای بود که کسی نمی‌توانست کنارم باشد و دکتر هم نگران از این مسئله بود و من در همان شرایط سخت بیماری از امام رضا خواستم که به فرزند ۱۴ ساله‌ام رحم کند.اما به لطف امام مهربانی توانستم نجات پیدا کنم و برای شما بخوانم."
کاربران با آرزوی سلامتی و تندرستی برای این خواننده ایرانی، عنوان می‌کنند از اینکه ایشان از کرونا نجات پیدا کردند خداوند را شاکر هستند و این اتفاق را که وی با ۸۰ درصد درگیری ریه نجات پیدا کردند را معجزه می‌دانند.
جمعی از کاربران نیز معتقدند معصومین علیه السلام وسیله هستند و اموری از جمله شفا اراده‌ی خداوند است و اینکه سالار عقیلی برای شکرگزاری تصمیم گرفتند خادم حرم امام رضا شوند کار بسیار زیبایی انجام دادند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала