تخریب ۲۹ تاسیسات نظامی اوکراین توسط هواپیماهای نیروی هوافضای روسیه

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر سرلشکر ایگور کوناشنکوف
سرلشکر ایگور کوناشنکوف  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.03.2022
اشتراک
هوانوردی نیروهای هوافضای روسیه 29 تأسیسات زیرساخت نظامی اوکراین را مورد اصابت قرار داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرلشکر ایگور کوناشنکوف سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که هوانوردی نیروهای هوافضای روسیه 29 تأسیسات زیرساخت نظامی اوکراین را مورد اصابت قرار داد.
وی در ادامه گفت: "هواپیماهای عملیاتی - تاکتیکی، ارتشی و پهپادها 29 تاسیسات نظامی اوکراین را هدف قرار دادند.
یک موشک پرتاب چندگانه، سه پایگاه فرماندهی، از جمله یک پایگاه فرماندهی تیپ متحرک صحرایی، شش انبار مهمات و 14 سایت انباشته تجهیزات نظامی در میان تأسیسات منهدم شده هستند".
تایوان نگران رشد تهدیدات نظامی چین است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.03.2022
تایوان برای مقابله احتمالی با چین آماده می شود
پیش از این، سرلشکر ایگور کوناشنکوف، سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه گفته بود که هوانوردی روسیه لشکر اس-300 اوکراین و 45 تأسیسات نظامی دیگر را در یک روز منهدم کرده است.
روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
در همین حال، نیروهای امنیتی اوکراین در حال استقرار چندین موشک انداز درست در مناطق مسکونی کی یف و سایر شهرهای اوکراین هستند. پوتین آن را یک تاکتیک تروریستی خواند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала