واکنش آقای گل اسبق جهان به تعطیلی تولیدی اش به دلیل بدهی مالیاتی +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim news agency / علی دایی
علی دایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.03.2022
اشتراک
علی دایی خبر تعطیلی تولیدی لباس را به خاطر بدهی مالیاتی تکذیب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در چند روز گذشته انتشار متن کوتاهی توسط یکی از خبرگزاری‌ها از تعطیلی تولیدی پوشاک علی دایی به علت بدهی مالیاتی در فضای مجازی حاشیه‌ساز شد و با واکنش تند این اسطوره‌ی فوتبالی همراه شد.
علی دایی در این خصوص گفت: "این تولیدی پوشاک که در رابطه با آن این خبر نشر داده شد را پنج سال قبل تنها به این دلیل که در یک مکان تجاری، تولیدی پوشاک انجام می‌دادیم و از لحاظ اقتصادی انجام کار تولیدی در ملکی که کاربری تجاری دارد، به صرفه نیست، تعطیل کردم. نه بدهی مالیاتی داشتم و نه به شخص حقیقی یا حقوقی ریالی بدهکار بودم. در آن مقطع به همین دلیلی که گفتم و به واسطه فعالیت‌های دیگرم، تولیدی را تعطیل کردم و موضوع بدهی مالیاتی را تکذیب می‌کنم."
وی در ادامه تاکید کرد: "اتفاقا در حال ارائه محصول جدیدی به بازار هستم تا آن را با کیفیتی به مراتب بهتر و بالاتر از برند قبلی به بازار عرضه می‌کنم. این برند جدید که از لحاظ کیفیت قابل قیاس با برندهای معتبر جهانی است، بعد از عید نوروز به بازار می‌آید و برایم جالب است که در آستانه عرضه این برند، بحث تعطیلی پوشاک علی دایی آن هم به دلیل بدهی مالیاتی مطرح می‌شود. مطمئن باشید این یک دروغ بزرگ است و من برند قبلی پوشاکم را خودم پنج سال قبل تعطیل کردم و هرگز بدهی مالیاتی نداشتم. به این دروغ‌ها توجه نکنید."
بسیاری از کاربران معتقدند حواشی همیشه وجود داشته و این مردم هستند که باید هوشیار باشند که هر خبر ساختگی و دروغین را باور نکنند. این کاربران به خوبی از علی دایی یاد می‌کنند و عنوان می‌کنند در همین رابطه می‌توان به این موضوع اشاره کرد که قبل از تعطیلی اداره مالیات در پایان هر سال از علی دایی به عنوان "شهروند نمونه" در پرداخت به موقع مالیات نام می‌برد و اصل ماجرا اینست که این تولیدی توسط خود آقای دایی تعطیل شد که این موضوع هیچ ارتباطی به بدهی مالیات ندارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала