تمام شدن پول در آمریکا برای مبارزه با همه گیری کرونا

© Sputnik / Dmitry Parshin /  مراجعه به بانک تصاویر کرونا در آمریکا
 کرونا در آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.03.2022
اشتراک
کاخ سفید از کنگره آمریکا خواست 22.5 میلیارد دلار دیگر برای مبارزه با کووید-19 اختصاص دهد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، این بودجه برای خرید واکسن‌ها و تامین همه چیزهای لازم برای سیستم مراقبت‌های بهداشتی مصرف خواهد شد.
مقامات دولت بایدن نگرانند که به زودی با موج جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا مواجه شوند. آخر علیرغم اینکه از ژانویه 2022 میزان بروز کووید در ایالات متحده به طور پیوسته کاهش یافته، وضعیت اپیدمیولوژیک در اروپا و چین دوباره بدتر شده است.
ویروس کرونا کروناویروس سویه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.03.2022
بازگشت کرونا و رکوردشکنی ابتلا این ویروس به چین +ویدئو، عکس
مقامات آمریکا برای جلوگیری از موج جدید کووید 19، به پول نیاز پیدا کرده اند . با این حال، هفته گذشته مجلس نمایندگان قانونی برای کاهش 15 میلیارد دلاری هزینه مبارزه با ویروس کرونا تصویب کرد. به همین دلیل، دولت می ترسد که وقت کافی برای خرید دوزهای کافی واکسن، قرص های ضد ویروسی و موارد دیگر نداشته باشد. علاوه بر این، ایالات متحده باید هزینه های تحقیقات در مورد ماهیت کووید 19 را کاهش دهد.
با این حال، جناح جمهوری خواه در پارلمان از تخصیص بودجه اضافی امتناع می ورزد: مجلس نمایندگان پیشنهاد کاهش بودجه برای دولت های ایالتی و محلی برای را دریافت "پول کووید" مطرح کرده است.
اوج گیری تعداد موارد ابتلا به سویه اومیکرون در ایالات متحده در ابتدای امسال رخ داد. 11 ژانویه، ایالات متحده آمریکا یک "رکورد جهانی" جدید برای بروز این ویروس ثبت کرد: 1.13 میلیون نفر در یک روز به ویروس کرونا مبتلا شدند. کودکان زیر پنج سال آمریکایی به شدت تحت تاثیر فشار اومیکرون قرار گرفتند و موارد بستری شدن در بیمارستان ها طی تنها در یک هفته 80 درصد افزایش یافت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала