انتشار نخستین عکس مشترک تتلو و همسر آینده‌اش +عکس

© AFP 2023 / Atta KenareАктриса Сахар Гореши на Международном кинофестивале «Фаджр» в Тегеране
Актриса Сахар Гореши на Международном кинофестивале «Фаджр» в Тегеране - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.03.2022
اشتراک
امیر تتلو در اقدامی ناگهانی عکس‌هایی را با سحر قریشی که قرار است با او ازدواج کند منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، امیر مقصودلو با نام هنری به تتلو، خواننده‌ی زیرزمینی ایرانی که همیشه در فضای مجازی حواشی زیادی داشته مدتی‌ست با خبر ازدواجش با سحر قریشی، هنرپیشه ایرانی در شبکه‌های اجتماعی حاشیه‌ساز شده است.
تتلو در اقدامی ناگهانی پس از حواشی خبر ازدواجش با سحر قریشی با انتشار عکس‌های دو نفره رابطه خود را منتشر کرد. وی اولین عکس مشترک با سحر قریشی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد که این موضوع واکنش کاربران بسیاری را به دنبال داشت.
پس از اینکه تتلو عکس‌های دو نفره‌شان را منتشر کرد سحر قریشی نیز در اینستاگرام با انتشار همان تصویر نوشت: "با سیگارم سوزوندم نوکِ این زبونمو به هیشکی به جز تو نگم دوستت دارم !! رفیق، ننه بابای منی." وی همچنین در کانال یوتیوب خود تصویر خودش در آغوش تتلو را منتشر کرد و نوشت: "من از سیل و غم و طوفان گذر کردم به احترام وجود تو"
کاربران معتقدند تتلو و سحر قریشی برای جلب توجه، جذب فالوئر و درآمدزایی از این طریق تصمیم به ازدواج با یکدیگر گرفتند و حتی می‌توان آینده این رابطه را هم حدس زد. کاربرانی هم عنوان می‌کنند هیچ یک از این دو هنرمند برای آنها جذاب و دنبال کردنی نبودند و خبر ازدواجشان هم خبر مهمی نیست که اکنون فضای مجازی از تصاویر این دو پر شده است.
برخلاف این کاربران، هواداران این دو هنرمند از شنیدن خبر ازدواج این دو هنرمند پرحاشیه خوشحالند و امیدوارند خبرهای خوب بیشتری از آنها بشنوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала