پوتین: تاکتیک‌های وزارت دفاع روسیه در اوکراین کاملا موجه است

© Sputnik / Mikhail Klimentiev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین از ظاهر شدن واکسن های جدید روسی علیه کرونا در آینده نزدیک خبر داد
پوتین از ظاهر شدن واکسن های جدید روسی علیه کرونا در آینده نزدیک  خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.03.2022
اشتراک
رئیس جمهور روسیه اعلام داشت که تاکتیک‌های وزارت دفاع این کشور در اوکراین کاملاً موجه است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه بیان داشت که تاکتیک‌های وزارت دفاع روسیه در اوکراین کاملاً موجه است، هر کاری برای جلوگیری از تلفات غیرنظامیان انجام می‌شود.
پوتین تصریح کرد: در مورد تاکتیک‌های عملیات نظامی که توسط وزارت دفاع روسیه و ستاد کل ما توسعه داده شد، کاملاً موجه است. پسران، سربازان و افسران ما شجاعت و قهرمانی از خود نشان می‌دهند. آنها هر کاری که به آنها بستگی دارد انجام می‌دهند تا از ضرر و زیان در میان جمعیت غیرنظامی شهرهای اوکراین جلوگیری کنند.
Обращение президента РФ В. Путина - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.03.2022
پوتین: اوکراین هرگز تکیه گاهی برای تهدید روسیه نخواهد بود
در ۲۴ فوریه، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای ارائه حفاظت از جمهوری های دونباس که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته بود، آغاز کرد. مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی است. وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که این عملیات تنها زیرساخت های نظامی اوکراین را با تسلیحات با دقت بالا هدف قرار می دهد. از آن زمان کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала