پوتین: تحریم‌ها علیه روسیه به اقتصاد جهانی ضربه‌ وارد کرده است

© Sputnik / Mikhail Metzel / POOL /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.03.2022
اشتراک
رئیس جمهور روسیه اظهار داشت که تحریم‌ها علیه مسکو، اقتصاد جهانی را تحت تاثیر قرار داده است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در خصوص تحریم‌های اعمالی علیه مسکو اظهار داشت که این تحریم‌ها تأثیر جدی بر کل اقتصاد جهان گذاشته و اعتماد به دلار به عنوان ارز ذخیره اصلی تضعیف شده است.
پوتین تصریح کرد: آنها تحریم‌های اقتصادی، مالی، تجاری و سایر تحریم‌ها علیه روسیه را به عنوان یک سلاح انتخاب کرده‌اند که از طریق افزایش قیمت‌ بنزین، انرژی، مواد غذایی و از دست دادن مشاغل مرتبط با بازار روسیه به خود اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها ضربه می‌زند.
ولادیمیر پوتین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.03.2022
پوتین: روسیه هدفی برای اشغال اوکراین ندارد
در ۲۴ فوریه، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای ارائه حفاظت از جمهوری های دونباس که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته بود، آغاز کرد. مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی است. وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که این عملیات تنها زیرساخت های نظامی اوکراین را با تسلیحات با دقت بالا هدف قرار می دهد.از آن زمان کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала