مردی شهاب سنگی به ارزش 130 هزار دلار پیدا کرد + جزئیات

© Photo / Jimmy ConoverМетеоритный кратер в Аризоне
Метеоритный кратер в Аризоне - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.03.2022
اشتراک
یکی از ساکنان شهر رکسهام ولز یک سال و نیم در جستجوی شهاب سنگی به ارزش 130000 دلار در دشت ها بود و سرانجام آن را پیدا کرد. این خبر توسط نشریه نیویورک پست منتشر شده است.
به گزارش اسپوتنیک، تونی وایلدینگ، 38 ساله، از زمانی که دید یک گلوله آتشین درخشان بر فراز خانه اش پرواز می کند و سپس ناپدید شد، به دنبالایم شهاب سنگ بوده است. او می گوید "شب در حیاط خانه‌ام سیگار می‌کشیدم و متوجه سقوط یک گلوله آتشین در آسمان بالای سرم شدم. من به بالا نگاه کردم و شهاب سنگی را دیدم که در ارتفاع پایین پرواز می کرد".
به گفته این مرد، گلوله آتشین درست بر فراز خانه او به قدری پایین پرواز کرد که ممکن بود توسط با یک توپ فوتبال مورد اصابت قرار بگیرد. مرد ولزی افزود " این گلوله آتشین بعد از چند ثانیه خاموش شد. ضمناً هیچ صدایی شنیده نمی شد ،شهاب سنگ به سادگی ناپدید شد و تنها آثاری از دود باقی گذاشت".
این مرد یک سال و نیم در جستجوی شهاب سنگ بود. در پایان مرد ولزی شهاب سنگی به وزن کمی بیش از یک کیلوگرم را در مزرعه یک کشاورز پیدا کرد.
مرد قصد دارد سنگ را برای معاینه بدهد تا ارزش آن را بفهمد. قیمت طبق برآوردهای اولیه می تواند به 130 هزار دلار برسد.
پیشتر گزارش شده بود که روث همیلتون یکی از ساکنان کانادا که سقف اتاق خوابش با شهاب سنگ برخورد کرده و سوراخ شده، گفته بود که قصد جدا شدن از این سنگ را ندارد. او خاطرنشان کرد که خودش را خوشبخت می‌داند، زیرا پس از این حادثه هیچ استرسی را تجربه نکرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала