واکنش گزارشگر با سابقه فوتبال به بازگشتش به تلویزیون +ویدئو

CC BY 4.0 / IRNA / عادل فردوسی ‌پور
 عادل فردوسی ‌پور - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.03.2022
اشتراک
عادل فردوسی‌‌پور به شایعه بازگشت به تلویزیون واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، عادل فردوسی‌پور، مجری و گزارشگر محبوب مردمی در آستانه‌ی ۳ سالگی تعطیلی برنامه‌ی نود، از اقدامات خود دز چند سال دوری از تلویزیون گفت.
وی اما درباره‌ احتمال بازگشتش به عرصه‌ی گزارشگری و قاب تلویزیون، پاسخ مبهمی داد و گفت: ببینیم چه می‌شود، بگذارید من سکوتم را ادامه بدهم و ببینیم چه خواهد شد و قسمت چیست. فردوسی‌پور با اشاره به مشکلاتی که در ۳ سال گذشته تحمل کرده گفت: من در ۳ سال گذشته خیلی سختی کشیدم و در این چند ساله خیلی اذیت شدم و سختی‌های زیادی کشیدم، اما به نظرم زندگی قشنگی‌های خودش را دارد و در همین سختی‌هاست که آدم درس می‌گیرد و تجربه می‌اندوزد و باید به خوبی‌های زندگی فکر کرد و همیشه امیدوار بود. کاربران نظرات متفاوتی را عنوان می‌کنند.
برخی معتقدند تمام محبوبیت فردوسی‌پور به این خاطر بود که هرگز توصیه‌پذیر نبود و با شجاعت حرفش رو می‌زد و اکنون اگر در اوج محبوبیت دچار چنین وضعی شده به همین خاطر و احترام به شعور مخاطبانش بود. کاربرانی هم عنوان می‌کنند فردوسی‌پور، تهیه‌کننده برنامه فوتبال ۱۲۰ در صدا و سیما گفته در این ۳ سال خیلی سختی کشیده است!!! اما در مقایسه چیزی برخلاف صحبت‌هایش را متوجه می‌شویم؛ خبرنگاری که با او مصاحبه کرده احتمالا حقوقش ماهی ۴ میلیون است اما عادل در سال‌های سختی‌اش، صد برابر از این  خبرنگار، از صدا و سیما درآمد دارد. کار عادل نظارت بر دانلود ویدئوها در صدا و سیماست. کاربرانی نیز عنوان می‌کنند ذره‌ای برایشان اهمیت ندارد که این مجری برگردد یا برنگردد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала