نبنزیا: روسیه نگران ارزیابی های سازمان ملل از وضعیت اوکراین است

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر نبنزیا: روسیه نگران ارزیابی های سازمان ملل از وضعیت اوکراین است
نبنزیا: روسیه نگران ارزیابی های سازمان ملل از وضعیت اوکراین است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.03.2022
اشتراک
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل، واسیلی نبنزیا در سخنانی اعلام نمود که روسیه از اتهامات سازمان ملل در مورد حملات بی رویه در اوکراین نگران است.
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل به خبرنگاران گفت که روسیه نگران ارزیابی سازمان ملل از وضعیت اوکراین است و اینکه چگونه این سازمان مسکو را به حملات بی رویه متهم خواهد کرد.
وی توجهات را به این واقعیت جلب کرد که نمایندگان سازمان ملل به مدت هشت سال در مورد حملات ارتش اوکراین به جمعیت دونباس اظهار نظر نکرد و واکنشی به این موضوع نشان نداد.
وی گفت: "دیروز یک حمله وحشیانه توسط نیروهای مسلح اوکراین انجام شد که از مهمات خوشه ای استفاده کردند. آنها از بمب های خوشه ای در دونتسک استفاده کردند. حتی یک نظر هم در این خصوص منتشر نشد. من به اخبار غربی نگاه کردم. فکر نمی کنم حتی یک مقاله در این خصوص دیده باشم".
گفتنی است، روسیه بامداد روز 24 فوریه با صدور فرمان پوتین عملیات ویژه نظامی خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور روسیه هدف از این عملیات را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" توصیف کرد.

وزارت دفاع روسیه تاکید کرده است که نیروهای مسلح روسیه تنها زیرساخت های نظامی اوکراین را مورد هدف قرار می دهد و غیرنظامیان را هیچ خطری تهدید نمی کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала