ویدئویی که نشان می دهد هالک ایرانی از آشپز معروف ترکیه ای هم کوچکتر است +ویدئو، عکس

© Photo / Sajad GharibiSajad Gharibi, el 'Hulk iraní'
Sajad Gharibi, el 'Hulk iraní' - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.03.2022
اشتراک
ویدئوی وایرال شده از دیدار هالک ایرانی و بوراک سرآشپز و مقایسه قد این دو، در فضای مجازی سر و صدای زیادی به راه انداخته است.
به گزارش اسپوتنیک، پس از حواشی ایجاد شده از ملاقات جنجالی سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی با مارتین فورد، ویدئوهای زیادی از هالک ایرانی در صفحات مجازی منتشر شد. یکی از ویدئوهای اخیر که با واکنش کاربران و حتی خود هالک ایرانی روبرو شد دیدار وی با بوراک سرآشپز می‌باشد.
با انتشار ویدئوهای دیدار هالک ایرانی و بوراک سرآشپز در رستوران او ترکیه کاربران با اشاره به تفاوت قد این دو عنوان می‌کنند سجاد غریبی به هیچ عنوان شایسته‌ی لقب "هالک ایرانی" نیست و او از این طریق قصد جلب توجه، سرتیتر خبرها شدن و درآمدزایی از این طریق را دارد.
بسیاری از کاربران با خشم عنوان می‌کنند سجاد غریبی همچنان در حال ادامه‌ی بازی می‌باشد و هدفمند این حواشی را ایجاد و دنبال می‌کنند. این کاربرن گواه این ماجرا و اتفاق را ویدئوی منتشر شده از او پس از دیدارش با بوراک و اندازه‌گیری قد خود با متر را عنوان می‌کنند. و یادآور می‌شوند که اون حتی به درستی قد خود را اندازه‌گیری نکرد و سریع متر را رها کرد.
جمعی از کاربران اما عنوان می‌کنند بهتر است بیش از این با هالک ایرانی شوخی و مزاح نشود و او را تخریب نکنند و اگر صداقتی در رفتار و صحبت‌های او نمی‌بینند او را آنفالو کنند و او را دنبال نکنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала