بازیگری ایرانی که باعث شد ۴۲ نفر سیگار کشیدن را ترک کنند

© Photo : EPAاولین مورد مرگ بر اثر کشیدن سیگار الکترونیکی
اولین مورد مرگ بر اثر کشیدن سیگار الکترونیکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.03.2022
اشتراک
بازیگر با سابقه تلویزیون ایران گفت که باعث شده ۴۲ نفر کشیدن سیگار را کنار بگذارند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرآنلاین، داریوش سلیمی، بازیگر با سابقه تلویزیون ایران، مهمان برنامه "شب‌نشینی" بود که روی آنتن شبکه جهانی جام‌جم می‌رود.
داریوش سلیمی درباره ترک سیگار خود گفت: من عادت داشتم علیرغم ورزش کردن بسیار، سیگار می‌ کشیدم؛ خوشبختانه توانستم سه سال پیش این عادت را ترک کنم و بسیار برای من کار آسانی بود. من تاکنون ۴۲ نفر را از کشیدن سیگار ترک دادم و این افراد نیز اشخاص دیگری را ترک دادند.
سلیمی افزود: من در اوج دوران کرونا که وضع مادی مناسبی نداشتم با پیشنهاد کاری مواجه شدم که در یک سکانس آن نیاز به کشیدن سیگار بود و آن را رد کردم چرا که معتقد بودم کشیدن یک پک سیگار می‌تواند من را به خانه اول بازگرداند."
او ادامه داد: "زمانی که با دوستان طنز پردازم یکجا جمع می‌ شویم من بیشتر از دیگران صحبت می‌ کنم اما در بازیگری انتخاب اولم طنز نیست. به‌ طور کلی من نقش‌ های منفی را دوست دارم و در طنز نیز موارد موقعیتی را به طنزهای لودگی ترجیح می‌ دهم. برای مثال سریال "چهار دیواری" را به دلیل موقعیت‌های آن بسیار دوست دارم."
برنامه "شب‌نشینی" به تهیه‌ کنندگی عباس درویش، هر شب ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین روی آنتن شبکه جهانی جام‌جم می‌رود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала