ایلان ماسک در توئیتی جنجالی از خالق بین کوین پرده برداشت +عکس، ویدئو

© AP Photo / Eric Gayپسر نوجوانی که متخصص بیت کوین است!
پسر نوجوانی که متخصص بیت کوین است! - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.03.2022
اشتراک
ایلان ماسک با انتشار یک توئیت به خالق مرموز بیت‌کوین و کشف هویت واقعی او اشاره کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا و اسپیس ایکس و صاحب ماهواره‌های بی‌شمار استارلینک که فعالیت زیادی در توئیتر دارد به تازگی به طور غیرمستقیم به "ساتوشی ناکاموتو" خالق بیت کوین اشاره کرد و این موضوع سوژه جدید کاربران در دنیای مجازی شده است.
ایلان ماسک، در توئیت خود لوگوی چهار برند معروف سامسونگ، توشیبا، ناکامیچی و موتورولا را به اشتراک گذاشت و دور حروف آغازین آنها دایره کشید و از اتصال این حروف نام "ساتوشی ناکاموتو" را دریافت کرد.
این توئیت نزدیک به ۶۳ هزار بار بازنشر شده است. ماسک در این رابطه گفت: "مدت‌هاست نام معروف ساتوشی ناکاموتوی با نام ده‌ها مظنون بالقوه این حوزه همراه شده است." وی همچنین در دسامبر سال گذشته با اشاره به همین موضوع عنوان کرد: "معتقد است دانشمند رایانه، نیک سابو، نویسنده واقعی مقاله سفید سال ۲۰۰۸ که ارز دیجیتال را توصیف می‌کند خالق بیت‌کوین است و به نظر می‌رسد که او بیش از هر کس دیگری مسئول ایده‌های پشت بیت‌کوین است."
کاربران ایرانی در این رابطه نظراتخود را مطرح می‌کنند. جمعی با عنوان اینکه کاملا مشخص است که این یک توئیت شوخی و فان است به این مووع واکنش نشان می‌دهند برخی نیز با اشاره به آغاز سال نو شمسی عنوان می‌کنند ایلان ماسک به استقبال دروغ 13 رفته است. کاربرانی عنوان می‌کنند همانطور که ترامپ ویروس کرونا را یک ویروس چینی معرفی کرد و مشخص شد این ویروس یک ویروس آمریکایی است، ایلان ماسک نیز قصد دارد بیت کوین را به گردن کره، ژاپن و چین بیندازد. گروهی از کاربران نیز معتقدند خالق این اتفاق چندان مهم نیست و مهتر تحولی است که در دنیای اققتصاد ایجاد شده است می‌باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала