ارتش آمریکا زندانیان داعشی را به شمال الحسکه منتقل کرد

© AP Photo / Hussein Mallaارتش آمریکا زندانیان داعشی را به شمال الحسکه منتقل کرد
ارتش آمریکا زندانیان داعشی را به شمال الحسکه منتقل کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.03.2022
اشتراک
نظامیان آمریکایی با کمک نیروهای سوریه دموکراتیک، ده‌ ها تروریست داعشی را از زندانی به زندان دیگری در حومه شمالی الحسکه منتقل کردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری سوری سانا، نیروهای آمریکایی با کمک شبه‌ نظامیان وابسته به نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد)، ده‌ها نفر از تروریست‌ های داعش را که در زندان‌ های تحت کنترل قسد در کامب البلغار، الشدادی و الصور در حومه جنوبی الحسکه زندانی بودند، به زندان‌ های دیگر در حومه شمالی این استان منتقل کردند.
با توجه به تجربه‌ های قبلی آمریکا در سوء استفاده از داعش در شمال سوریه، این اقدام نیروهای آمریکایی هم در چارچوب سناریوی تکراری آنها برای تحمیل نقشه‌ هایشان بر مردم منطقه است.
منابع محلی می‌ گویند که ارتش آمریکا پس از آن این تروریست‌ ها را به صورت دسته جمعی به مکان‌ هایی نزدیک به پایگاه نظامی خود در منطقه التنف در حومه شرقی حمص واقع در مرزهای عراق و اردن منتقل می‌ کنند تا آنها را با سایر گروه‌ های تروریستی وابسته به خود آموزش داده و مسلح کنند.
منابع مذکور تأکید کردند که این مقدمه‌ ای برای انجام حملات تروریستی علیه مواضع ارتش سوریه، مراکز مسکونی، تاسیسات حیاتی و اتوبوس‌ ها در مناطق مختلف است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала