کوناشنکوف: ارتش روسیه به خط مرزی پنج منطقه در اوکراین رسید

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر سرلشکر ایگور کوناشنکوف
سرلشکر ایگور کوناشنکوف  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.03.2022
اشتراک
سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای مسلح روسیه به خط مرزی پنج منطقه در اوکراین رسیدند.
به گزارش اسپوتنیک، ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه در یک نشست خبری گفت: نیروهای روسیه به خط مرزی پنج منطقه در اوکراین رسیدند و یازده کیلومتر پیشروی کرده اند.
کوناشنکوف گفت: یگان‌های نیروهای مسلح روسیه در ادامه پیشروی خود به "وادنوی، اسلادکوی، استیپنوی، تارامچوک و اسلاونوی" رسیدند.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه افزود: نیروهای جمهوری خلق لوهانسک که پیش از این " سورودونتسک" را از شرق و جنوب محاصر کرده بودند، در حومه شمال شرقی شهر با ملی گراهای اوکراینی درگیر هستند.
گفتنی است که روسیه بامداد روز پنجشنبه 24 فوریه عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آن را حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول جنایت های خونین علیه غیرنظامیان در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند. به گفته وزارت دفاع فدراسیون روسیه، نیروهای مسلح فقط به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند، هیچ چیز جمعیت غیرنظامی را تهدید نمی کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала