متا اجازه انتشار فراخوان برای ترور رهبران کشور را نمی دهد

© REUTERS / Dado Ruvic / Illustrationمتا اجازه انتشار فراخوان برای ترور رهبران کشور را نمی دهد
متا اجازه انتشار فراخوان برای ترور رهبران کشور را نمی دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.03.2022
اشتراک
معاون شرکت متا بیان کرد: برای رفع هر گونه ابهام، دستورالعمل‌ های خود را محدودتر می‌کنیم تا روشن کنیم که اجازه مرگ برای سران کشورها را در شبکه های خود نمی‌ دهیم.
به گزارش اسپوتنیک، نیک کلگ معاون شرکت متا، گفت که متا اجازه نخواهد داد که فراخوان هایی برای ترور سران کشورها در شبکه های اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام ظاهر شود.
اندی استون سخنگوی این شرکت، پیشتر گفته بود متا پلتفرم، با توجه به رویدادهای اوکراین، به طور موقت ممنوعیت تحریک به خشونت علیه ارتش روسیه در شبکه های اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام را لغو کرده است.
به گزارش رویترز، سیاست جدید همچنین اجازه می دهد تا درخواست مرگ ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و الکساندر لوکاشنکو، همتای بلاروسی او را صادر کنند. پس از آن، دادستانی کل فدراسیون روسیه اعلام کرد که از دادگاه می‌خواهد تا شرکت متا (مالک شبکه‌ های اجتماعی فیس‌ بوک و اینستاگرام و پیام‌ رسان واتس‌ اپ) را به عنوان یک سازمان افراطی به رسمیت بشناسد و فعالیت آن را در روسیه ممنوع کند.
به گفته نیک کلگ، این شرکت در حال شفاف سازی موضع خود است تا نتوان آن را توجیه کننده خشونت علیه "روس ها به طور کلی" تفسیر کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала