عصر آمریکا رو به پایان است

© AP Photo / Ebrahim Noroozi سپاه پاسداران
 سپاه پاسداران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.03.2022
اشتراک
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران: مرکز راهبردی توطئه و شرارت اسرائیل مورد هدف موشک‌های قدرتمند و نقطه زن "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "تسنیم"، عبدالباری عطوان، تحلیلگر برجسته جهان عرب و سردبیر روزنامه رای الیوم در مقاله جدید خود اعلام کرد که ایران با پاسخ سریع به جنایت اسرائیل در به شهادت رساندن دو نیروی ایرانی در سوریه، یک مرحله استراتژیک جدید در قواعد درگیری را آغاز کرد.
روز گذشته روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی اسرائیل و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت‌ها و شرارت‌های این رژیم منحوس، شب گذشته "مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها" مورد هدف موشک‌های قدرتمند و نقطه زن "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" قرار گرفت.
برخی از منابع غیررسمی نیز اعلام کرده‌اند که در این حمله موشکی برخی از ماموران جاسوس رژیم اسرائیل کشته یا زخمی شده‌اند.
به نوشته رسانه عبری زبان، آماده باش صد در صدی که ارتش اسرائیل در شمال بعد از شهادت دو مستشار ایرانی در سوریه اعلام شده بود، همچنان به قوت خود باقی مانده و ادامه پیدا می‌کند. پیش از این نیز کارشناسان اسرائیل نسبت به واکنش ایران ابراز نگرانی کرده و به رهبران این رژیم توصیه کرده بودند، تهدیدهای ایران را جدی بگیرند.
نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.03.2022
پیشنهاد نخست وزیر اسرائیل به کشورهای حوزه خلیج فارس درباره تشکیل ناتوی عربی
عبدالباری عطوان، تحلیلگر برجسته جهان عرب و سردبیر روزنامه رای الیوم مقاله جدید خود را به همین موضوع اختصاص داده و نوشت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز 13 مارس، یکشنبه رسماً اعلام کرد که مراکز راهبردی سرویس جاسوسی موساد در شهر کردنشین اربیل در شمال عراق را هدف قرار داده است و طبق بیانیه صادر شده در این زمینه حمله مذکور با 10 موشک بالستیک دقیق از اراضی ایران صورت گرفت.
این تحلیلگر عرب زبان تصریح کرد: "در اینجا مهمترین تحول از نظر ما این است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران وعده خود در گرفتن انتقام خون دو شهید ایرانی در حمله رژیم اسرائیل به جنوب دمشق که هفته گذشته اتفاق افتاد را عملی کرده است. در واقع ایران نشان داد که تکرار هرگونه تجاوزات اسرائیل علیه نیروهای ایرانی پاسخی قاطع و مخرب علیه اسرائیلی‌ها را به همراه خواهد داشت؛ به این معنا که هر گونه تجاوز اسرائیل به مواضع ایرانی در سوریه سریعا پاسخ داده می‌شود.
موشک‌های ایرانی حامل پیامی قوی نه تنها برای اسرائیل بلکه برای حامی آمریکایی‌ آن نیز هستند. دشمنان ایران پرسیدند که چرا ایران در بلندی‌های جولان پاسخ اسرائیل را نداد و چرا این پاسخ در عراق بود. ما از آنها سوال می کنیم که چه کسی پشت این تحولات است. ما به اشغال عراق توسط آمریکا اشاره می‌کنیم که در وهله نخست به خاطر منافع اسرائیل و برای اطمینان بخشیدن به تل آویو صورت گرفت. ما سوال می‌کنیم که سرویس جاسوسی موساد اسرائیل در شمال عراق چه می‌کند؟
عصر آمریکا رو به پایان است و جنگ آمریکا در اوکراین ممکن است آخرین جنگ آن باشد و متحدان واشنگتن و مزدوران اسرائیل در منطقه عربی باید حواسشان را جمع کنند؛ چراکه تحولات آینده بزرگتر است".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала