غرب در تلاش برای محدود کردن دسترسی روسیه به ذخایر یوان

© Sputnik / Vladimir Fedorenkoغرب در تلاش برای محدود کردن دسترسی روسیه به ذخایر یوان
غرب در تلاش برای محدود کردن دسترسی روسیه به ذخایر یوان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.03.2022
اشتراک
زیر دارایی روسیه اذعان کرد: غرب تلاش می کند تا دسترسی فدراسیون روسیه به ذخایر یوان را محدود کند.
به گزارش اسپوتنیک، آنتون سیلوانوف وزیر دارایی روسیه، در مصاحبه تلویزیونی گفت که غرب چین را برای محدود کردن دسترسی روسیه به ذخایر یوآن خود تحت فشار قرار می دهد.
وی افزود: ما می دانیم که بخشی از ذخایر طلا و ارز خارجی ما به واحد پول چین به یوان است و ما شاهد فشار کشورهای غربی بر چین برای محدود کردن تجارت متقابل با چین هستیم. البته، فشار برای محدود کردن دسترسی به ذخایری که به یوان داریم وجود دارد.
وزیر دارایی روسیه، تاکید کرد: من فکر می کنم که شراکت ما با چین همچنان به ما امکان می دهد همکاری هایی را که به دست آورده ایم حفظ کنیم و نه تنها آن را حفظ کنیم، بلکه در شرایطی که بازارهای غربی در حال بسته شدن هستند، آن را افزایش دهیم.
انهدام ۳۷۰۰ زیرساخت نظامی اوکراین توسط ارتش روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.03.2022
انهدام ۳۷۰۰ زیرساخت نظامی اوکراین توسط ارتش روسیه
روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴ فوریه عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آن را حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول جنایت های خونین علیه غیرنظامیان در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع فدراسیون روسیه، نیروهای مسلح فقط به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند، هیچ چیز جمعیت غیرنظامی را تهدید نمی کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала