چرا برخی از ایرانیان نتوانستند سود سهام عدالت خود را دریافت کنند؟

CC BY 4.0 / IRNA / چرا برخی از ایرانیان نتوانستند سود سهام عدالت خود را دریافت کنند؟
چرا برخی از ایرانیان نتوانستند سود سهام عدالت خود را دریافت کنند؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.03.2022
اشتراک
با توجه به تکمیل پرداخت سود سهام عدالت در ایران، برخی از سهامداران نسبت به رقم‌های واریزی معترض بودند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اقتصاد آنلاین، با توجه به تکمیل پرداخت سود سهام عدالت، برخی از سهامداران نسبت به رقم‌های واریزی معترض هستند اعلام کرده‌اند که با وجود عدم فروش سهام خود در بازار، سود واریز شده به حساب آنها کمتر از رقم‌های اعلام شده است و همچنین در این میان افرادی بودند که نسبت به عدم واریز سود به حساب خود معترض بودند.
در این زمینه حسین قشمی، مدیر سیستم‌های تسویه و پرداخت شرکت سپرده گذاری مرکزی امروز (یکشنبه) با بیان اینکه عملیات پرداخت سود سهام عدالت به اتمام رسیده است، افزود: شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضاء)، ارزی و بلندمدت مهم ترین دلایلی است که باعث شد تا سود سهامداران به حساب آنها واریز نشود. بیش از 2 میلیون و 300 هزار نفز از مشمولان سهام عدالت نتوانسته بودند که سود سهام سال 1398 خود را دریافت کنند، اما 307 هزار نفر شماره شبای معتبر خود را در روزهای گذشته اصلاح کردند، به طوری که سود سال‌های 1398 و 1399 به صورت یکجا به حساب آنها واریز شد.
قشمی گفت: سهامدارانی که تاکنون پیامک واریز سود خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه به نشانی ddn.csdiran.ir، تارنمای سهام عدالت به نشانی sahamedalat.ir و یا تماس با مرکز تماس 1569 داخلی یک از وضعیت واریزی سود سهام عدالت خود مطلع شوند.
سود سهام عدالت روز گذشته (شنبه 21 اسفند ماه) با تلاش مستمر سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به حساب سهامداران واریز و از همان زمان اعلام شد که اگر سهامداران اقدام به فروش سهام خود نکرده باشند، سود سهام عدالت را به طور کامل دریافت می‌کنند؛ در غیر این صورت از رقم سود سهام عدالت کسر خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала