بازنشر خبر بازگشت گوینده پیشکسوت خبر به تلویزیون پس از دو سال ممنوع الکاری +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / آتش سوزی هنگام ضبط یک برنامه تلویزیونی در ایران + فیلم
آتش سوزی هنگام ضبط یک برنامه تلویزیونی در ایران + فیلم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.03.2022
اشتراک
حضور غیرمنتظره محمدرضا حیاتی گوینده خبری با ویژه برنامه نوروز ۱۴۰۰ به تلویزیون با واکنش‌های مثبت کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، محمدرضا حیاتی، مجری با سابقه تلویزیون ایران پس از آن که در یک برنامه زنده نسبت به یکی از خواننده‌های لس‌آنجلسی ابراز ارادات کرد در حدود ۲ سال به شکل غیررسمی ممنوع‌التصویر شد. وی اما در شب ۱۹ اسفند ۱۴۰۰، پس از مدت‌ها در یک برنامه زنده تلویزیونی به عنوان مهمان حضور یافت. این بازگشت پس از ماه‌ها دوری حاشیه‌هایی را نیز به دنبال داشت. اما در روزهای اخیر این ویدئو به شکل عجیبی در صفحات خبری در فضای مجازی بازنشر و منتشر می‌شود.
کاربران بسیاری بدون توجه به قدیمی بودن این خبر و علت بازنشر دوباره بخشی از حضور وی در ویژه برنامه‌ی نوروزی به این اتفاق واکنش نشان می‌دهند و این بازگشت را به آقای حیاتی تبریک می‌گویند و عنوان می‌کنند می‌توان خوشحالی را در چهره وی مشاهده کرد. برخی از کاربران به اشتباه لفظی قدیمی این گوینده پیشکسوت اشاره می‌کنند و بیان می‌کنند آقای حیاتی در پاسخ به سوال مجری که آیا برای مسابقات فوتبال به قطر سفر خواهد کرد یا خیر، متوجه مزاح مجری شد که پاسخ داد شاید به سفر قطر کنم.
کاربرانی هم ضمن ابراز تاسف از اینکه تلویزیون ایران این چنین به مجریان، گویندگان خبری و حتی مهمانان برنامه‌های مختلف سخت می‌گیرد، عنوان می‌کنند چرا باید شخصی به خاطر صداقت و مطرح کردن نام خواننده مورد علاقه خود، یک هنرمند و یا شخص فعال در عرصه تلویزیون که از قضا بسیار نزد مردم محبوب است ممنوع الکار شود؟!
جمعی از کاربران اما با نگاه منفی به این اتفاقات می‌نگرند و بر این باورند ممنوع الکاری و بازگشت دوباره گوینده پیشکسوت خبری به تلویزیون یک بازی برای سرگرم کردن مردم بوده است و عنوان می‌کنند با کاهش کیفیت برنامه‌های تلویزیون ایران مخاطب آن نیستند و این مسائل برایشان بسیار بی‌اهمیت می‌باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала