تعداد محدودیت های موجود علیه رسانه ها و سیاستمداران روسی اعلام شد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر سازمان نظارت بر رسانه های روسیه
سازمان نظارت بر رسانه های روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.03.2022
اشتراک
سازمان نظارت بر رسانه های روسیه (Roskomnadzor) اعلام کرد که 85 محدودیت های غرب علیه رسانه ها، سیاستمداران ، شخصیت های اجتماعی و سازمان های روسیه اعمال می شود.
به گزارش اسپوتنیک، در اطلاعیه سازمان نظارت بر رسانه های روسیه آمده است: "تا به امروز، 85 محدودیت مربوط به سانسور علیه رسانه‌ها، شخصیت‌های سیاسی، شخصیت های اجتماعی و سازمان‌های روسیه و همچنین برنامه‌های جداگانه پلتفرم های خارجی وجود دارد".
کمپانی متا (فیسبوک، اینستاگرام) یک سازمان افراطی در روسیه اعلام شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.03.2022
فیسبوک و اینستاگرام در روسیه مسدود می شود
این نهاد اضافه کرد که 36 مورد محدودیت را در یوتیوب ، 18 مورد در فیس بوک، 13 مورد در اینستاگرام، 9 محدودیت در توییتر، هفت مورد در تیک تاک شناسایی شده است. علاوه بر این، Roskomnadzor چهار محدودیت دیگر را برای رسانه ها در قالب اختصاص علائم غیرقابل اعتماد بودن اطلاعات منتشر شده، علامت گذاری کنترل دولتی و حذف صفحات از لیست توصیه ها ثبت کرده است. در گوگل نیز دو مورد مبنی بر محدود کردن دسترسی به قابلیت دانلود برنامه های رسانه ای شناسایی شده است.
11 مارس، اطلاع حاصل شد که سازمان نظارت بر رسانه های روسیه دسترسی به اینستاگرام را در روسیه محدود خواهد کرد. دلیل مسدود شدن این شبکه اجتماعی در روسیه این است که شرکت آمریکایی متا (فیسبوک سابق) که مالک اینستاگرام است ، اجازه انتشار پست‌هایی در این شبکه اجتماعی را داده که خواستار خشونت علیه شهروندان روسیه بودند. این تصمیم به درخواست دادستانی کل روسیه گرفته شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала