اتحادیه صنف میوه: کمبود میوه نداریم، چون مردم توان مصرف ندارند +ویدئو، عکس

مغازه میوه فروشی در منطقه سعادت آباد تهران
مغازه میوه فروشی در منطقه سعادت آباد تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.03.2022
اشتراک
برخی رسانه‌های خبری ایران در فضای مجازی با انتشار صحبت‌های سال پیش اتحادیه صنف میوه به وضعیت بازار در آستانه سال نو واکنش‌های منفی‌ نشان می‌دهند.
به گزارش اسپوتنیک، اسماعیل قادری‌فر، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی حدود یک ماه پیش در رابطه با میوه شب عید و تنظیم بازار در این رابطه گفت: "از ۲۰ اسفند تا ۱۵ فروردین توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازار انجام می‌شود و بنده این قول را می‌دهم که قیمت در میادین عرضه میوه شب عید ۳۰ درصد زیر نرخ، عرضه شود. ضمن اینکه حدود ۵۰ درصد توزیع میوه شب عید به صورت هوشمند انجام خواهد شد."
اما رسانه‌های خبری فعال در فضای مجازی با انتشار تصویری از میدان تره‌بار و تیتر "تلخ‌ترین طنز شب عید، اتحادیه صنف میوه: کمبود میوه نداریم، چون مردم توان مصرف ندارند!" به موضوع ادامه دار بودن گرانی‌ها، عدم قدرت خرید مردم و بی‌توجهی مسئولان در این رابطه اشاره می‌کنند. کاربران بسیاری نیز بدون توجه به اینکه این خبر مربوط ره سال گذشته است عنوان می‌کنند ک سال گذشت و همچنان مردم در همان شرایط سخت گذشته به سر می‌برند و مسئولان نیز همچنان در کامل آرامش عنوان می‌کنند در حال پیگیری مسائل و مشکلات مردم هستیم در حالی که هیچ تغییری در بهبود روند زندگی مردم و کاهش گرانی‌ها اتفاق نیفتاده است.
بسیاری از کاربران با غم و ناراحتی عنوان می‌کنند چگونه مدیران و افرادی که در اداره‌ی کشور ایران نقش دارند به شهروندان خود بی‌تفاوت هستند و با آسودگی از عدم کمبود میوه در میدان تره بار به علت کاهش قدرت خرید مردم در شب عید صحبت می‌کنند. کاربرانی اما در پاسخ به این خبرها و واکنش‌ها عنوان می‌کنند مردم ایران سال‌هاست که با وعده و وعید زندگی می‌کنند و مدیران تماشاگر وضعیت سخت این مردم هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала