پوتین با ایده انتقال تجهیزات به غنیمت گرفته شده ساخت غرب به دونباس موافقت کرد

© Sputnik / Mikhail Metzel /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین با ایده انتقال تجهیزات به غنیمت گرفته شده ساخت غرب به دونباس موافقت کرد
پوتین با ایده انتقال تجهیزات به غنیمت گرفته شده ساخت غرب به دونباس موافقت کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.03.2022
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با ایده سرگئی شایگو، وزیر دفاع کشور در خصوص انتقال تجهیزات به غنیمت گرفته شده ساخت غرب به منطقه دونباس موافقت کرد
به گزارش اسپوتنیک، پوتین در نشست شورای امنیت روسیه پس از گزارش شایگو گفت: "در مورد تحویل تسلیحات به ویژه سلاح های ساخت غرب که به دست ارتش روسیه افتاده، البته من از امکان انتقال آنها به واحدهای نظامی جمهوری های مردمی لوهانسک و دونتسک حمایت می کنم. لطفاً این کار را انجام دهید. اگر به تصمیمی در سطح من نیاز دارید، خواهش می کنم، من آماده هستم".
سرلشکر ایگور کوناشنکوف  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.03.2022
وزارت دفاع روسیه: نیروهای جمهوری مردمی دونتسک شهر والنوواخا را تصرف کردند
روسیه 24 فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده که "غیرملیتاریزه کردن و نازی زدایی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع فدراسیون روسیه، نیروهای مسلح فقط به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند و هیچ چیز جمعیت غیرنظامی را تهدید نمی کند. با حمایت نیروهای مسلح فدراسیون روسیه، گروه های نظامی جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک نیز در حال پیشروی هستند. رئیس جمهور روسیه تاکید کرد، اما صحبتی از اشغال اوکراین نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала