بلاروس از تهاجم دیگر اوکراین پرده برداشت

© Photo / President of the Republic of Belarusلوکاشنکو: اوکراین علاوه بر تهاجم به دونباس آماده حمله به بلاروس نیز بود
لوکاشنکو: اوکراین علاوه بر تهاجم به دونباس آماده حمله به بلاروس نیز بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.03.2022
اشتراک
*الکساندر لوکشانکو رئیس جمهور بلاروس اظهار داشت که اوکراین علاوه بر دونباس آماده حمله به بلاروس نیز بود.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر لوکشانکو رئیس جمهور بلاروس گفت، اگر این عملیات ویژه روسیه در اوکراین انجام نمی شد، اوکراین قصد داشت به دونباس حمله کند، بلکه به دنبال حمله به بلاروس نیز بوده است و مواضع خود را برای این کار آماده می چیدند.
لکساندر لوکاشنکو، رئیس‌جمهور بلاروس گفت که وی نقشه‌ای دارد که نشان می دهد حمله به بلاروس از کجا برنامه‌ریزی شده بود.

لوکاشنکو به پوتین در دیداری در مسو گفت: "اکنون نشان خواهم داد چه نقاطی آماده حمله به بلاروس بود. و اگر شش ساعت قبل از عملیات حمله پیشگیرانه به مواضع - چهار موقعیت - انجام نمی شد به نیروهای ما در بلاروس و روسیه حمله می شد ... ما این جنگ را راه اندازی نکردیم، وجدان ما راحت است. خوب است که شروع کردیم."
 لوکاشنکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.02.2022
لوکاشنکو از کی یف خواست پشت میز مذاکره بنشیند
پیش از این، الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس اظهار داشت که ارسال تسلیحات به اوکراین از حد خارج شده است، هواپیماهای آمریکایی هر روز سلاح و مهمات وارد می کنند.

به گزارش خبرگزاری بلتا، الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس گفت:" پمپاژ و ارسال تسلیحات به اوکراین بیش از حد است، روزانه هواپیماهای آمریکایی حامل سامانه های ضد تانک و موشک های ضد هوایی و دیگر انواع تسلیحات و مهمات وارد می شدند. همزمان نیروهای اوکراینی شمار حملات موشکی توپخانه ای خود به دونباس را بسیار افزایش دادند، و مردم بیگناه را قتل عام می کردند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала