آزمایشگاههای اوکراین، آمریکا و گرجستان در مرز با روسیه پروژه خفاشهای حامل سلاح بیولوژیک می سازند

© Photo / IRNAآزمایشگاه در ایران
آزمایشگاه در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.03.2022
اشتراک
آزمایشگاه های آمریکا، اوکراین و گرجستان در نزدیکی مرزهای روسیه پروژه ای را اجرا می کنند که در آن خفاش ها به عنوان حامل سلاح های بیولوژیکی در نظر گرفته می شوند.
به گزارش اسپوتنیک، آزمایشگاه های آمریکا، اوکراین و گرجستان در نزدیکی مرزهای روسیه پروژه ای را اجرا می کنند که در آن خفاش ها به عنوان حامل سلاح های بیولوژیکی در نظر گرفته می شوند.
وزارت دفاع روسیه اعلام نمود که آزمایشگاه های آمریکا و اوکراین طرحی را در نزدیکی مرزهای روسیه اجرا می کنند که در آن خفاش ها به عنوان حامل سلاح های زیستی بررسی می شوند.
وی تصریح کرد، این طرح ها در نزدیکی مرزهای روسیه - در نواحی سواحل دریای سیاه و قفقاز - در حال انجام است. این پروژه با مشارکت نه تنها آزمایشگاه‌های بیولوژیکی اوکراین، بلکه همچنین آزمایشگاه‌های بیولوژیکی گرجستانی تحت کنترل پنتاگون با همکاری مؤسسه پلی‌تکنیک ویرجینیا و سازمان زمین‌شناسی ایالات متحده اجرا می‌شود.
وزیر خارجه روسیه در مورد پذیرش پناهجویان از افغانستان اظهارنظر کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.03.2022
لاوروف: آمریکا در لابراتوارهای بیولوژیک اوکراین به طور مخفیانه حضور داشتند
ایگور کیریلوف فرمانده حفاظت از تشعشع، شیمایی و بیولوژیکی نیروهای مسلح روسیه گفت:" بعلاوه، طرح Р-781 که در آن خفاش ها به عنوان ناقل و حامل عناصر احتمالی سلاح های بیولوژیکی بررسی می شوند. از جمله اولویت ها بررسی پاتوژن ها باکتریایی و ویروسی بوده که قادر به انتقال از خفاش به انسان بوده است: محرک های طاعون، لپتوسپیروز، بروسلوز و همچنین کروناویروس و فیلوویروس ها."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала