این افراد ایمنی ۲۰۰۰ درصدی در برابر کرونا دارند

© Depositphotos.com / Imagepointfrاین افراد ایمنی ۲۰۰۰ درصدی در برابر کرونا دارند
این افراد ایمنی ۲۰۰۰ درصدی در برابر کرونا دارند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.03.2022
اشتراک
یک ویروس‌شناس در موسسه ایمونولوژی لا جولا معققد است که اگر حداقل یک دوز واکسن دریافت کنید، بهترین مصونیت را نسبت به سایرین خواهید داشت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از برنا، کسانی که به‌ طور کامل واکسینه و به عفونت جدید کووید مبتلا شده‌اند، با ایمنی فوق‌العاده مواجه می‌شوند.
به گفته محققان دانشگاه اورگن آمریکا کسانی که واکسینه شده و به عفونت کروناویروس مبتلا شده‌اند، بیشترین محافظت را در برابر این بیماری دارند. برای این مطالعه گروهی از افراد واکسینه شده که یک عفونت پیشرفت‌کننده داشتند، با گروه دیگری از افراد واکسینه شده که هرگز به کووید مبتلا نبودند، مقایسه شدند.
خون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2022
آیا چاقی با آنتی بادی کووید-19ارتباط دارد؟
آنان دریافتند آنتی‌بادی‌های افرادی که مبتلا به عفونت‌های پیشرفت‌ کننده بودند در مقایسه با گروه دیگر ۲۰۰۰ درصد افزایش داشتند. دکتر فیکادو تافس، یکی از محققان این تحقیق، گفت: افزایش قابل‌ توجهی تا ۱۰۰۰ و گاهی اوقات تا ۲۰۰۰ درصد مشاهده شد؛ بنابراین ایمنی واقعا بالاست. این تقریبا ایمنی فوق‌العاده است؛ با این حال محققان هشدار می‌دهند افراد نباید سعی کنند به ویروس کرونا مبتلا شوند زیرا خطر ابتلا به بیماری شدید وجود دارد.
کارشناسان تصور می‌کنند سیستم ایمنی همیشه یاد می‌گیرد، وقتی در برابر ویروس یا واکسن قرار گیرد، برای مبارزه بهتر با سویه‌های مختلف کووید آماده می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала