خانه روح زده ستاره مشهور سینمای آمریکا +عکس، ویدئو

© AP Photo / Richard ShotwellАмериканская актриса Кортни Кокс, 2018 год
Американская актриса Кортни Кокс, 2018 год - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.03.2022
اشتراک
کورتنی کاکس بازیگر مشهور ۵۷ ساله در گفتگوی جدیدش با جیمی کیمل فاش کرد خانه‌اش را به خاطر وجود روح فروخته است.
به گزارش اسپوتنیک، کورتنی کاکس، بازیگر، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی که با ایفای نقش مانیکا گلر در سریال "دوستان" به شهرت رسید. در یک گفتگو از اعتقادش به جن گفت و تجربه‌ای را که در این مورد داشت تعریف کرد که این مورد توجه کاربران قرارگرفته است.
او در گفتگوی جدیدش با جیمی کیمل فاش کرد خانه‌اش را به خاطر وجود روح فروخت و در پاسخ به این سوال که به روح اعتقاد دارد و آیا تجربه دیدن آن را داشته‌ یا نه، گفت: "بله داشته‌ام اما در ابتدا باور نمی‌کردم. یک بار کارول کینگ (صاحب قبلی خانه کورتنی کاکس) آمد و به من گفت در این خانه یک طلاق زشت و ترسناک رخ داده و اینجا جن دارد. علاوه بر این دوستانی هم که به خانه‌ام رفت و آمد می‌کردند به او من می‌گفتند با زنی روبرو شده‌اند که لبه تخت نشسته بوده و جدایی از اینها یک بار در را به روی پیک باز کردم و مامور پیک به من گفت یک نفر پشت سر شما وجود دارد!"
کورتنی کاکس گفت سرانجام پس از این ماجراها خانه‌اش را فروخت. کاربران زیادی عنوان می‌کنند وجود روح حقیقت دارد و این موضوع در شرایط مختلف برایشان اثبات شده است. برخی از این کاربران عنوان می‌کنند از تصور وجود روح در خانه‌شان و زندگی در خانه‌ای که ارواح در آن وجود دارد بسیار ترس و واهمه دارند چه برسد به اینکه بخواهند در چنین خانه‌ای زندگی کنند. گروهی از کاربران معتقدند حتی اگر وجود روح حقیقت داشته باشد و آن را باور داشته باشند ترجیح می‌دهند کمتر در مورد آن صحبت کنند تا کمتر درگیر ترس از روح شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала