سفارت روسیه اتهامات برانسون در آمریکا را بخشی از کمپین علیه روسیه می داند

© Sputnik / Alexey Agaryshevسفارت روسیه اتهامات برانسون در آمریکا را بخشی از کمپین علیه روسیه می داند
سفارت روسیه اتهامات برانسون در آمریکا را بخشی از کمپین علیه روسیه می داند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.03.2022
اشتراک
سفارت روسیه ادعاهای مطرح شده توسط آمریکا علیه یلنا برانسون، رئیس شورای هماهنگی هموطنان روسی را بخشی از کارزار علیه روسیه دانست.
به گزارش اسپوتنیک، پیش از این، وزارت دادگستری ایالات متحده گزارش داده بود که برانسون متهم به کار غیرقانونی به عنوان یک مامور خارجی شده است. در شش فقره اتهام، او با 35 سال زندان مواجه است.
سفارت روسیه در پیامی تلگرامی گفت: ادعاهای مطرح شده ظالمانه و کاملاً بی اساس است. این عنصری از یک کمپین ضد روسی در مقیاس بزرگ است که شبیه "شکار جادوگران" در بدترین سنت های مک کارتیسم است.
این هیئت دیپلماتیک اعلام کرد که آزار و شکنجه برانسون را اقدامی خصمانه می داند. این سفارت تاکید می کند: "بنابراین، ایالات متحده مهاجران روسیه را از حق حفظ ارتباط با سرزمین خود و مشارکت فعال در حفظ میراث فرهنگی و زبانی خود محروم می کند".
خاطرنشان می شود که مقامات ایالات متحده همچنان درخواست های مسکو برای تأمین حقوق اولیه جامعه، که از جمله در اولین متمم قانون اساسی کشور تصریح شده است را نادیده می گیرد. سفارت روسیه تاکید کرد: ما خواستار پایان دادن به آزار هموطنان هستیم.
هدف فعالیت شورای هماهنگی هموطنان روسی در ایالات متحده حمایت از هموطنان روسی، حفظ و محبوبیت زبان روسی و میراث فرهنگی و تاریخی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала