گلایه‌های هالک ایرانی پس از بازگشتش به تهران +ویدئو

© Instagram/sajadgharibiiIS-Schreck: Iranischer Hulk zieht gegen Terror in Syrien in den Krieg
IS-Schreck: Iranischer Hulk zieht gegen Terror in Syrien in den Krieg - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.03.2022
اشتراک
سجاد غریبی در گفت‌و‌گویش از وضعیت و شرایط بدی که دبی داشت گفت.
به گزارش اسپوتنیک، پس از بازگشت هالک ایرانی به تهران، ویدئویی از مصاحبه او که به تازگی با شبکه اینترنتی تی وی پلاس انجام داده در فضای مجازی منتشر شده است که با لحنی بغض‌آلود از نارضایتی پدر و مادرش و تهمت‌های ناروا مردم صحبت کرده است که به همین دلیل با واکنش‌های گوناگون کاربران همراه شده است.
"سجاد غریبی" در شروع صحبت‌هایش گفته است از وقتی به تهران برگشته‌ از خجالت برای دیدن خانواده‌اش نرفته است. او درباره تماس تلفنی که مادرش با او برقرار کرد افزود: "مادرم به من گفته است کسی که در کلیپ دیدم پسر من نبود. پسر من خیلی از فردی که در کلیپ دیدم قوی‌تر بود." اما درباره پدرش گفته است که بر خلاف مادرش همیشه او را مورد تشویق قرار داده و اگر هم زمین خورده او را برای تلاش مجدد تشویق کرده است.
هالک ایرانی در ادامه بیان کرده است ضمن این‌که نمی‌تواند از خجالت با خانواده‌اش رو در رو شود قلبش نیز تحت فشار است. هالک ایرانی در انتقاد از تهمت‌هایی که توسط برخی کاربران به او روا داشتند افزود: "چطور می‌توانند بگویند که من آبروی ایران را برده‌ام. این انصاف نیست و من کسانی را که به من تهمت زدند به خدا واگذار کردم." "سجاد غریبی" با بیان توضیحاتی درباره فریب خوردنش ادامه داد: "آبرو که پولی نیست آبرو چند؟ بحث این است که یک جوان غرورش شکسته و نابود شده است و من یک رکب خوردم و به زمین افتادم و حالا عده‌ای به من می‌گویند تو پول گرفتی که ببازی و یا این‌که از عمد این کار را کرده‌ای." هالک ایرانی با ابراز اندوه و ناراحتی گفته است که این صحبت‌ها قلبش را به درد آورد چطور می‌توانند چنین تهمت‌هایی به او بزنند. وی در آخر این مصاحبه گفته که در دبی ناهار تخم مرغ می‌خورد و خدا او را بکشد اگر فقط ۱ دلار برایخودش آورده باشد.
بسیاری از کاربران با دیدن این ویدئو متاثر و غافلگیر می‌شوند به طوری که پس از دیدن آن از هالک ایرانی عذرخواهی می‌کنند. عده‌ای از آن‌ها برای او ابراز موفقیت می‌کنند. برخی از کاربران نیز می‌گویند اگر "سجاد غریبی" همه چیز را برای خودش می‌خواست به ایران برنمی‌گشت. اما برخی دیگر بر این باورند او به خاطر خانواده‌اش به ایران برگشته است. عده‌ای از کاربران نیز گمان می‌کنند رفتار او ساختگی و فیلم است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала