هشدار حسن نصرالله درباره اعتماد به آمریکایی ها

© AP Photo / Mohammed Zaatariهشدار حسن نصرالله درباره اعتماد به آمریکایی ها
هشدار حسن نصرالله درباره اعتماد به آمریکایی ها - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.03.2022
اشتراک
دبیر کل جنبش حزب الله لبنان: هر روز دنیا بیشتر در می‌یابد که اطمینان به آمریکایی‌ها نشانه نادانی، حماقت، جهل و ... است.
به گزارش اسپوتنیک، سید حسن نصرالله، دبیر کل جنبش حزب الله لبنان با اشاره به تحولات اوکراین گفت: نماینده آمریکا در شورای امنیت گفت که هر نوع حمله به غیرنظامیان جنایت جنگی است اما درباره جنایات آمریکا در جنگ‌هایش سخن نگفت، جنایات اسرائیلی ها در فلسطین در 70 سال گذشته و جنایات جنگی اسرائیلی در فلسطین و محاصره 15 ساله غزه چه می شود؟!
وی افزود: محاصره 7 ساله یمن چه می شود؟ از رسیدن سوخت به یمن جلوگیری می شود و دنیا در مقابل آن سکوت می کند زیرا مردم یمن سفید پوست نیستند!
وی با اشاره به اینکه عدم اهتمام به ملت یمن به این خاطر است که مردم این کشور، سفیدپوست نیستند، تأکید کرد: "حتی کسانی که سفید پوست هم باشند، صرفا برای آمریکا کالا و ابزار هستند...لذا باید هزاران جلسه محاکمه برای آمریکاییها و انگلیسها به خاطر جنایاتشان برگزار شود".
طعنه سنگین ترامپ به آمریکایی ها - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.03.2022
طعنه سنگین ترامپ به آمریکایی ها
نصرالله ضمن انتقاد از سکوت جهان در قبال کشتار نمازگزاران در پیشاور پاکستان که توسط عامل انتحاری کشته شدند، تأکید کرد: "علت این سکوت این است که این انتحاریها، ساخت آمریکا و سرویس جاسوسی این کشور هستند. و برای پروژه آمریکا کار می‌کنند. به همین دلیل، روز به روز مشخص می‌شود که استاندارهای آمریکا، هیچ ارتباطی به ارزشهای انسانی و اخلاقی ندارد".
سیدحسن نصرالله خاطرنشان کرد: قبل از آنکه آمریکا، روسیه را به محاکمه تهدید کند باید هزاران جلسه برای محاکمه آمریکا به خاطر جنایات هایش برگزار شود، آمریکا اهمیتی به ارزش‌های انسانی و قوانین بین المللی نمی دهد، آمریکا نه فقط جنایات اسرائیل را محکوم نمی کند بلکه مانع از ورود شورای امنیت به مسئله فلسطین می شود.
وی افزود: هر روز دنیا بیشتر در می‌یابد که اطمینان به آمریکایی‌ها نشانه نادانی، حماقت، جهل و ... است، جهان دید که آمریکا چگونه از افغانستان خارج شد و حوادث فرودگاه کابل رخ داد، رئیس جمهور فراری افغانستان گفت که اشتباهم این بود که به آمریکایی‌ها اطمینان کردم! مقامهای اوکراین گفتند که ما را در جنگ تنها گذاشته اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала