سناتورهای آمریکایی لایحه تحریم معاملات با طلای روسیه را پیشنهاد کردند

© Photo / Pixabay / PublicDomainPicturesسناتورهای آمریکایی لایحه تحریم معاملات با طلای روسیه را پیشنهاد کردند
سناتورهای آمریکایی لایحه تحریم معاملات با طلای روسیه را پیشنهاد کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.03.2022
اشتراک
جان کورنین: گروهی از سناتورهای آمریکایی لایحه‌ای درباره اعمال تحریم‌ها برای معاملات با طلای بانک مرکزی روسیه را آماده کرده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، جان کورنین، یکی از نویسندگان این طرح گفت، گروهی از سناتورهای آمریکایی لایحه‌ای درباره اعمال تحریم‌ها برای معاملات با طلای بانک مرکزی روسیه آماده کرده‌اند.
وی مدعی است که بانک مرکزی فدراسیون روسیه از ذخایر طلای خود برای حمایت از روبل استفاده می کند، پس از آن که ایالات متحده و اتحادیه اروپا بخش قابل توجهی از ذخایر ارزی این کشور را به دلیل حوادث اوکراین مسدود کردند.
کورنین در بیانیه‌ای گفت: این لایحه تحریم‌های ثانویه را بر طرف‌هایی اعمال می‌کند که به روسیه کمک می‌کنند تا جنگ آن را تأمین مالی کند.
این سند توسط مگی حسن دموکرات، بیل هاگرتی جمهوری خواه و سناتور مستقل آنگوس کینگ حمایت شده است.
روسیه بامداد روز پنجشنبه 24 فوریه عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آن را حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که غیرنظامی سازی اوکراین انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول جنایت های خونین علیه غیرنظامیان در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала