کلاهبرداری میلیاردی با نام و هویت بازیکن سابق پرسپولیسی +ویدئو، عکس

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر توپ
توپ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2022
اشتراک
فردی که خود را به جای حسین ماهینی جا زده بود توسط پلیس بازداشت شد.
به گزارش اسپوتنیک، حسین ماهینی بازیکن حرفه‌ای فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه فوتبال سایپا بازی می‌کند. فردی که خود را به‌ جای حسین ماهینی، بازیکن سابق پرسپولیس جا زده بود و چند میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود توسط پلیس دستگیر شد. سرهنگ مافی در این‌ رابطه گفت: "این فرد شیاد ۳ میلیارد تومان کلاهبرداری و از اسم این فوتبالیست سوءاستفاده کرده است."
نکته جالب این ماجرا این بود که این فرد در زمان دستگیری لباس باشگاه پرسپولیس بر تن داشت و طبق گزارش خبرنگار صداوسیما، این فرد تاکنون ۵ شاکی دارد و سابقه ۳ بار کلاهبرداری در کارنامه‌اش وجود دارد.
حسین ماهینی در تماس تصویری با این کلاهبردار گفته بود: "من نمی‌دانم چجوری مردم به این فرد اعتماد کرده‌اند. آقای محترم چطوری رویت شد و دلت آمد چنین کاری با من کنی؟ اصلا به آبرو و شخصیت من فکر کردی؟ از مردم می‌خواهم زودباور نباشند."
وی همچنین در توئیتی خطاب به این کلاهبردار نوشت: "کلاهبرداری کردی چرا شب خونه طرف خوابیدی!"
کاربران با تعجب به این موضوع واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند جای تاسف دارد که برخی از افرادی که سرشان کلاه رفته حتی حسین ماهینی را نمی‌شناختند و اصلا در اینترنت درباره او جستجو نکردند. جمعی از کاربران هم عنوان می‌کنند این روزها اتفاقات عجیبی در فضای مجازی و حتی حقیقی اتفاق می‌افتد که با نام هنرمندان، ورزشکاران و شخصیت‌های مهم کارهای خلاف و یا تبلیغاتی انجام می‌دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала