کشتی کج کار آمریکایی سلطان برآورده کردن آرزوهای کودکان +ویدئو، عکس

© Vitaliy Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر Городской праздник, посвященный Международному дню защиты детей
Городской праздник, посвященный Международному дню защиты детей - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2022
اشتراک
جان سینا آرزوی بیش از ۶۵۰ بیمار را برآورده کرده که به همین دلیل به "باحالترین مرد روی زمین" و "سلطان بر آورده کردن آرزوها" معروف شده است.
به گزارش اسپوعنیک، به تازگی مطلبی از کشتی کج کار آمریکایی "جان فلیکس آنتونی سینا" که اکثرا وی را به عنوان قهرمان این مسابقات می‌شناسند در فضای مجازی منتشر شده است که شهرت او در برآورده کردن آرزوی بیماران مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در سرتاسر دنیا هنگامی که نام "جان سینا" آورده می‌شود اکثر افراد او را به عنوان کشتی‌ کج کار می‌شناسند اما گفته می‌شود این "اسطوره آمریکایی" در آمریکا به "سلطان برآورده کردن آرزوها" شهرت یافته است.
یک موسسه با نام "میک - ا - ویش" در آمریکا وجود دارد که آرزوهای افزاد بیمار را برآورده می‌کند و افراد معروف بسیاری به این مؤسسه کمک می‌کنند. جان سینا نیز در این مؤسسه آرزوی بیش از ۶۵۰ بیمار را برآورده کرده است و به همین دلیل است که بسیاری از سایت‌ها به او لقب "باحالترین مرد روی زمین" یا "سلطان برآورده کردن آرزوها" را دادند‌. لازم به ذکر است که همسر جان سینا زنی ایرانی با نام "شهرزاد شریعت زاده" است که در سال ۲۰۲۰ با او ازدواج کرده است. همچنین در لیست خبرهای خبرگزاری‌ "باشگاه خبرنگاران جوان" که مربوط به سال ۱۳۹۶ است جان سینا به مناسبت رکورد شکنی سهراب مرادی وزنه بردار سابق ایرانی به او تبریک گفته است و در پیج اینستاگرام بهداد سلیمی که یکی دیگر از وزنه‌ برداران ایران بوده است ادای احترام کرده است.
بسیاری از کاربران او را مورد تحسین و تشویق قرار می‌دهند. کاربرانی نیز بر این باورند برآورده کردن آرزوی بیماران می‌تواند در روند بهبودی بیماری‌شان موأثر باشد و بعضی از کاربران دراین‌باره می‌گویند این قهرمان با برآورده ساختن آرزوی بیماران کوهی از عشق و امید را به آن‌ها تزریق می‌کند اما بعضی گمان می‌کنند جان سینا به خاطر شهرت این‌گونه رفتار می‌کند. از سویی دیگر برخی از کاربران نیز با لحنی طنزآمیز کشتی کج کار را "غول چراغ جادو" می‌خوانند. زیرا به نظر آن‌ها جان سینا با داشتن هیکلی درشت به دنبال برآورده کردن آرزوهای بیماران است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала