تعیین رؤسای جمهور آمریکا توسط کارتل‌های اقتصادی

© Sputnik / Stanislav Savelyevتظاهرات های ضد قوانین شریعت در آمریکا
تظاهرات های ضد قوانین شریعت در آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2022
اشتراک
عضو هیأت رئیسه مجلس ایران: رژیم حاکم برآمریکا نه اینکه رژیم مردمی بلکه یک رژیم مافیایی است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "فارس"، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ایران اظهار داشت که رژیم حاکم برآمریکا نه اینکه رژیم مردمی بلکه یک رژیم مافیایی است و رؤسای مجلس در این کشور بر اساس کارتل‌های نفتی و به طور کل کارتل‌های اقتصادی بر سر کار می‌آیند.
وی در ادامه افزود: "راه و هلدینگ‌های اقتصادی و کارتل‌های نفتی در بر سر کار آمدن رؤسای جمهور در این کشور نقش اساسی دارند. به همین خاطر رؤسای جمهور د‌ر‌ آمریکا وام‌دار این کارتل‌ها و هلدینگ‌های اقتصادی هستند و تصمیمات آنها را اجرایی می‌کنند.
پرچم آمریکا ممنوع داگلاس دی‌سی-3 هواپیمای دوموتوره - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2022
گزارش و تحلیل
چرا آمریکا نمی خواهد در اوکراین صلح برقرار باشد؟
طبیعی است در چنین کشوری هیچگاه مردم در تصمیم‌گیری‌های مقامات جایگاهی ندارند و در واقع حاکمان حاصل منافع پول‌های اقتصادی در این کشور هستند.
طبیعی است که تولیدکنندگان تسلیحات در آمریکا همواره به دنبال ایجاد ناامنی و بحران در مناطق مختلف دنیا هستند و این کار از کانال سیاست‌مداران این کشور که مجری تصمیمات این قشر هستند انجام می‌شود.
‌ واضح و روشن است که چنین رژیمی هیچگاه نمی‌تواند به فکر بشریت باشد و اظهارنظرهای آنها در خصوص حقوق بشر تنها در حد یک ادعا و آن هم در مسیر اهداف سیاسی و اقتصادی‌شان است و اگر اتفاقی مغایر با خواسته آنها بیفتد به آن انگ ضد حقوق بشری می‌زنند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала