تراژدی وحشتناک و خشن‌ترین درگیری تاریخ هواداران فوتبال +عکس

© AFP 2023 / Anatoly Maltsev / POOLНападающий сборной Бельгии Ромелу Лукаку празднует окончание футбольного матча на стадионе в Санкт-Петербурге
Нападающий сборной Бельгии Ромелу Лукаку празднует окончание футбольного матча  на стадионе в Санкт-Петербурге   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2022
اشتراک
درگیری هواداران لیگ فوتبال مکزیک روز گذشته ۲۴ کشته بر جای گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک، روز شنبه در لیگ فوتبال مکزیک درگیری و اغتشاشات شدیدی در ورزشگاه رخ داد تا جایی که بازی متوقف شد و نیروهای امنیتی کنترل اوضاع از دستشان خارج شد.
تصاویر و صحنه‌هایی دلخراشی از درگیری هواداران دو تیم اطلس و کویرتارو مکزیک حاکی از آن است که صدها نفر در این درگیری‌ها مصدوم و مجروح شدند و درگیری خونینی میان هواداران حاضر در استادیوم رخ داد. در این درگیری تلخ، هواداران تیم‌ها در دقیقه ۶۳ بازی به شدت باص یکدیگر درگیر شدند که منجر به کشته شدن ۲۴ نفر و مصدومیت ۲۲ نفر شد. همچنین گفتهص می‌شود که سیستم VAR استادیوم کوریگیدورا به شدت آسیب دید.
مائوریسیو کوری، فرماندار ایالت کوئرتارو مکزیک در توئیتر خود نوشت: "من خشونت امروز در استادیوم را به شدت محکوم می‌کنم. من دستورالعمل‌هایی را برای اعمال قانون با تمام عواقب آن ارائه کرده‌ام. هیچ مصونیتی برای هیچ شخصی وجود ندارد."
ساعاتی بعد شبکه TUDN مکزیک گزارش داد تمام بازی‌های لیگ مکزیک که برای یکشنبه برنامه‌ریزی شده بود به حالت تعلیق درآمده است. علیرغم تکذیب از سوی مقامات رسمی، تصاویری از چند جنازه اطراف استادیوم منتشر شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала