کاشت ۱۱۷ نهال برای کودکان بهبود یافته از سرطان +ویدئو، عکس

© Sputnik / Andrei Shapran /  مراجعه به بانک تصاویر Остров Шикотан Сахалинской области
Остров Шикотан Сахалинской области - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.03.2022
اشتراک
طی مراسمی ۱۱۷ نهال به مناسبت بازگشت به زندگی ۱۱۷ کودک مبتلا به سرطان توسط کودکان بهبود یافته موسسه "تسکین" در تبریز کاشته شد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از خبرگزاری‌های محلی ایران، مراسم ویژه روز نیکوکاری و درختکاری با حضور جمعی از مسئولان شهری و کودکان بهبود یافته از سرطان توسط شهرداری منطقه ۵ تبریز و همکاری موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز "تسکین" در منطقه فضای سبز لاله پارک برگزار شد.
میرعلی اصغر نساج غزانی، شهردار منطقه ۵ در این مراسم، موضوع سلامت را مهمترین اولویت یک جامعه پویا خواند و افزود: "شهرداری تبریز خود را موظف به همکاری با تشکل‌های مردم نهاد می‌داند چراکه اگر مردم از نظر روحی و جسمی سالم نباشند هرگز جامعه سالم، پویا و رو به توسعه نخواهیم داشت."
وی با اشاره به همزمانی روز نیکوکاری و برگزاری آیین کاشت ۱۱۷ نهال به مناسبت بهبودی ۱۱۷ کودک مبتلا به سرطان تصریح کرد: "در دین ما به نیکوکاری و احسان تاکید شده به طوری که ۱۰۰ آیه از قرآن کریم به امر احسان و نیکوکاری اختصاص یافته است."
کاربران این اقدام زیبا را تحسین می‌کنند و ضمن خوشحالی از اینکه تعدادی از کودکان سرطانی بهبود یافتند برای همه کودکان مبتلا به سرطان دعا می‌کنند. کاربرانی نیز از اینکه به این مناسب نهال کاشته شد خرسند هستند و معتقدند کمک به طبیعت، کمک به زندگی خودمان است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала