ارتش روسیه ۶۱ زیر ساخت نظامی اوکراین را هدف قرار داد

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federation ژنرال ایگور کوناشنکوف نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه
 ژنرال ایگور کوناشنکوف نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.03.2022
اشتراک
نیروهای مسلح روسیه روز ۵ مارس نیروهای مسلح روسیه با یک حمله گسترده ۶۱ زیرساخت نظامی اوکراین را مورد هدف قرار داد.
به گزارش اسپوتنیک، ژنرال ایگور کوناشنکوف نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: ارتش روسیه در یک حمله گسترده ۶۱ زیر ساخت نظامی نیروهای مسلح اوکراین را از بین برد.
کوناشنکوف گفت: "نیروهای مسلح روسیه حمله به زیر ساخت های نظامی اوکراین را ادامه می دهد. عصر روز ۵ مارس حمله گسترده ای صورت گرفت و در نتیجه آن ۶۱ زیر ساخت نظامی ارتش اوکراین از جمله ۲۲ واحد فناوری نظامی و تسلیحات در زیر زمین ، پست فرماندهی، ۹ انبار مهمات و تدارکات و ۳ پست راداری مورد اصابت قرار گرفت."
گفتنی است، در 21 فوریه، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، فرمان‌هایی را امضا کرد که در آن جمهوری‌های دونتسک و لوگانسک را که در سال 2014 استقلال خود را از کیف اعلام کرده بودند، به رسمیت شناخت و در 24 فوریه، روسیه عملیات نظامی ویژه را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد.
پوتین خطاب به شهروندان خود گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری" است، زیرا جمهوری‌های دونباس درخواست کمک کرده‌اند. به گفته رهبر روسیه، تمام مسئولیت این خونریزی بر عهده وجدان رژیم حاکم بر اوکراین خواهد بود.
دیرتر، وزارت دفاع روسیه تأکید کرد که نیروهای مسلح روسیه هیچ حمله ای به شهرهای اوکراین انجام نمی دهند. زیرساخت های نظامی با سلاح های بسیار دقیق از کار می افتند. به گفته این وزارت دفاع روسیه، جمعیت غیرنظامی در خطر نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала