نیروهای مسلح روسیه فرودگاه نیروی هوایی اوکراین در وینیتسا را ​​از مدار خارج کردند

© Sputnik / Press service of the Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر نیروهای مسلح روسیه فرودگاه نیروی هوایی اوکراین در وینیتسا را ​​از مدار خارج کردند
نیروهای مسلح روسیه فرودگاه نیروی هوایی اوکراین در وینیتسا را ​​از مدار خارج کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.03.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، که در روز یکشنبه، تسلیحات دوربرد با دقت بالای روسیه، جبهه هوایی نیروی هوایی اوکراین را در وینیتسیا در ۶ مارس قطع کردند.
به گزارش اسپوتنیک، سرلشکر ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه، روز یکشنبه گفت که نیروهای مسلح روسیه فرودگاه نیروی هوایی اوکراین در وینیتسا را ​​با سلاح های هدایت شونده دقیق از کار انداخته اند.
وی گفت: نیروهای مسلح فدراسیون روسیه در حال حمله به زیرساخت های نظامی اوکراین هستند. در ۶ مارس فرودگاه نیروی هوایی اوکراین در وینیتسا با سلاح های دقیق دوربرد از عملیات خارج شد.
روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴ فوریه عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آن را حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول جنایت های خونین علیه غیرنظامیان در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع فدراسیون روسیه، نیروهای مسلح فقط به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند، هیچ چیز جمعیت غیرنظامی را تهدید نمی کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала